miten päätän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bella

Vieras
ero siis kyseessä.
Rakastan mieheni vielä, meillä on lapset ja pitkä suhde takana. Rakastan tavallaan lasteni isänä.
Olen kuitenkin onneton ollut jo hyvin pitkään ja toinen mies kuviossa...
ei mikä seikkailu, mutta jo useamman vuoden jatkunut. Ja tästä toisesta olen hyvin varma. Mutta kumpikaan ei saa päätöksen aikaiseksi, lasten takia olemme perheiden kanssa. Ja se on oikea kidutusta.
Kivenheittäjät jääköön vastaamatta.

Ehkä miehesi kannattaisi myös hankkia itselleen salarakas. Sinä voisit vuorostasi hoitaa lapsia kotona. Saisit samalla hieman etäisyyttä rakkaaseesi ja aikaa ajatella elämän realiteettejä.

Tasa-arvo ja tasapuolisuus ovat nykyaikaa!

Mä en tuomitse sua ollenkaan,päinvastoin.
Ei vain lasten takia saa jatkaa suhdetta jossa voi itse huonosti ja jossa ei ole molemminpuolista rakkautta.
that's nothing.that's rong.
Katso asiaa positiivisesti,sun nokan eteen tuli mies jonka kanssa saat mahdollisuuden olla sen kanssa onnellinen,kaiken päälle olet varma hänestä. so?
Siis miksi kiduttaa itseään kauemmin? kun et kuitenkaan ole onnellinen miehesi kanssa vaan hyvin hyvin onneton? siis 'oikeaa kidutusta' siis kidutat itseäsi.. kuinka kauan jaksat tuollaista? i don't thing for long..

Mä ainakin lähtisin vaikka mulla olisi kymmenen penskaa jonkun miehen kanssa,kun jos ei rakasta toista täysillä ja kuitenkin jatkaa suhdetta/avioliittoa. rakastat miestäsi vain 'isänä' ei tuo vie pitkälle ajankuluessa ero tulee kuitenkin eteen ennemmin tai myöhemmin .ei tuo ole kellekkään hyväksi. lapsetkin vaistoaa jos isin ja äidin välillä ei ole rakkautta.

Ja onhan sulla ihanaa sen toisen kanssa? ehkä tuo mies on sulle se oikea mies,kun juttu jatkuu jo useamman vuoden?

Yhteistyössä