?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja Lillukka-:Vielä. Ei pitäsi niin sokeasti uskoa ja luottaa omaan kaikkivoipaisuuteensa. Omasta nuoruudestani voin sanoa, että jotkin asiat mitä tuli silloin tehtyä, tuntuivat hyvinkin hienoilta jutuilta silloin. Jälkikäteen ajatellen ei. Ei sitä nuorena aina ymmärtänyt omaa parastaan, vaikka niin vanhemmat uskoivat.
Niinpä, mutta virheistä myös opitaan. Monen naisen olisin toivonut eläneen oikean murrosiän, eikä olleen kiltti vanhempiensa toiveita toteuttava nukke. Tämä nukke sitten kokee murrosikänsä 35v kun hänen viimeinen lapsensa on 4+ v ja silloin se tuottaa huomattavasti suuremman tuskan ja huomattavasti syyttömättömille...
Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja Lillukka-:Ajattelen taas kerran eritavoin kuin 'no'. Mielestäni vastuulliseen vanhemmuuteen kuulu se, että tietää mitä nuori tekee. Sanoinkin kerran miehelleni, että lapsilla on rajattu kirjesalaisuus. Ihan sama mitä sanoo laki. Kyse oli irc-galleriasta. Maailma muuttu meitä nopeammin, enkä tiedä, kuinka hyvin esim. netin vaarat olivat selvillä (puheista huolimatta) nuorelle. Ei ole pitkäkään aika, kun poliisi sai pk-seudulla kiinni lasten hyväksikäyttäjiä, uhreiksi oli joutunut satoja(!) nuoria. Myös mahdolliset päihdekokeilut tai jopa koukut saattavat paljastua näin. Kun mietin, kumpi on pienempi paha, minun urkkiminen vaiko lapsen turvallisuus, valitsen ehdottomasti noin. En toki päivittäin asioita tutkinut, enkä lukenut sen kummemin mitään. Katsoin vaan esim. postituslistaa yms. ja selailin ircin sisällön.
Aikuisen ollessa kyseessä, voisi olettaa hänen tuntevan tekojensa seuraukset. Suhteeni perustuu luottamukseen, enkä sitä etukäteen murehdi (eli tongi esim puhelinta, s-postia, vakoile tms.). Jos jotain tapahtuu, tapahtuu se minun toimistani riippumatta. Jos pettäminen olisi jo tapahtunut, niin miksi itse vääntää sitä puukkoa haavassa ja penkoa täsmätietoa tapahtuneesta.
Minä rakastan lastani ja luotan häneen täysin; hän on minulle luottamuksensa osoittanut ja on monessa asiassa näyttänyt olevansa ehkä liiankin aikuinen, Erittäin viisaine mielipiteineen. Huomaisin kyllä, jos en voisi häneen luottaa. Minä annan hänelle vastuuta, sillä hänellä tulee olemaan vastuu itsestään jo muutaman vuoden kuluttua. Minä olen kasvattajana sellainen, että minä en pakota, enkä käytä väkivaltaa, koska "rakastavan ihmisen neuvoja uskotaan". Minä kyllä pyydän ja nakitan tehtäviä, mutta ne tehdään, eikä edes osoiteta mieltä. helppo nuori, kyllä vähän pitäisi paiskoa ovia, mutta kun ei, Opetankin hänelle kieltäytymistä ja omaa harkintaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:35 v voi alkaa molemmille sukupuolille "keski-iän kriisi"
Alkuperäinen kirjoittaja syytön:"huomattavasti syyttömättömille... " mikä on syyttömättömille? Tarkoitatko syyttömille? Mitens ne 35 v miehet? ...
oletko se 4 v lapsi ja kokenut tuon?
Alkuperäinen kirjoittaja nonnono:Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja Lillukka-:Vielä. Ei pitäsi niin sokeasti uskoa ja luottaa omaan kaikkivoipaisuuteensa. Omasta nuoruudestani voin sanoa, että jotkin asiat mitä tuli silloin tehtyä, tuntuivat hyvinkin hienoilta jutuilta silloin. Jälkikäteen ajatellen ei. Ei sitä nuorena aina ymmärtänyt omaa parastaan, vaikka niin vanhemmat uskoivat.
Niinpä, mutta virheistä myös opitaan. Monen naisen olisin toivonut eläneen oikean murrosiän, eikä olleen kiltti vanhempiensa toiveita toteuttava nukke. Tämä nukke sitten kokee murrosikänsä 35v kun hänen viimeinen lapsensa on 4+ v ja silloin se tuottaa huomattavasti suuremman tuskan ja huomattavasti syyttömättömille...
Viimeinen lapsi yli 4-vuotias naisen ollessa 35? Voi herranjumala! Kuinka moni enää nykyaikana sellaista katrasta (katras = 2 penskaa tai enemmän) on noin nuorena hankkii? Ensisynnyttäjien keski-ikä on nykyään 28 vuotta, jollet tiennyt.
Alkuperäinen kirjoittaja kriisistä kriisiin:Alkuperäinen kirjoittaja ...:35 v voi alkaa molemmille sukupuolille "keski-iän kriisi"
On se elo sitten yhtä kriisiä kriisin perään, kun noin pian kolmenkympin kriisin jälkeen tulee keski-iän kriisi. Vaan onneksi sitten saa hengähtää hiukan ennen viidenkympin villitystä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja yks tunkio:Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja Lillukka-:Ajattelen taas kerran eritavoin kuin 'no'. Mielestäni vastuulliseen vanhemmuuteen kuulu se, että tietää mitä nuori tekee. Sanoinkin kerran miehelleni, että lapsilla on rajattu kirjesalaisuus. Ihan sama mitä sanoo laki. Kyse oli irc-galleriasta. Maailma muuttu meitä nopeammin, enkä tiedä, kuinka hyvin esim. netin vaarat olivat selvillä (puheista huolimatta) nuorelle. Ei ole pitkäkään aika, kun poliisi sai pk-seudulla kiinni lasten hyväksikäyttäjiä, uhreiksi oli joutunut satoja(!) nuoria. Myös mahdolliset päihdekokeilut tai jopa koukut saattavat paljastua näin. Kun mietin, kumpi on pienempi paha, minun urkkiminen vaiko lapsen turvallisuus, valitsen ehdottomasti noin. En toki päivittäin asioita tutkinut, enkä lukenut sen kummemin mitään. Katsoin vaan esim. postituslistaa yms. ja selailin ircin sisällön.
Aikuisen ollessa kyseessä, voisi olettaa hänen tuntevan tekojensa seuraukset. Suhteeni perustuu luottamukseen, enkä sitä etukäteen murehdi (eli tongi esim puhelinta, s-postia, vakoile tms.). Jos jotain tapahtuu, tapahtuu se minun toimistani riippumatta. Jos pettäminen olisi jo tapahtunut, niin miksi itse vääntää sitä puukkoa haavassa ja penkoa täsmätietoa tapahtuneesta.
Minä rakastan lastani ja luotan häneen täysin; hän on minulle luottamuksensa osoittanut ja on monessa asiassa näyttänyt olevansa ehkä liiankin aikuinen, Erittäin viisaine mielipiteineen. Huomaisin kyllä, jos en voisi häneen luottaa. Minä annan hänelle vastuuta, sillä hänellä tulee olemaan vastuu itsestään jo muutaman vuoden kuluttua. Minä olen kasvattajana sellainen, että minä en pakota, enkä käytä väkivaltaa, koska "rakastavan ihmisen neuvoja uskotaan". Minä kyllä pyydän ja nakitan tehtäviä, mutta ne tehdään, eikä edes osoiteta mieltä. helppo nuori, kyllä vähän pitäisi paiskoa ovia, mutta kun ei, Opetankin hänelle kieltäytymistä ja omaa harkintaa.
Anna nyt vähän kapinoida, ettei tartte keski-iässä mennä psykiatrille. Pikku ärrä-päät säännöllisesti vanhemmille "pitää lääkärin loitolla". Vanhemmat ovat myös lastensa negatiivisten tunteiden tunkioita.
Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja syytön:"huomattavasti syyttömättömille... " mikä on syyttömättömille? Tarkoitatko syyttömille? Mitens ne 35 v miehet? ...
otan taas kerän rautalankaa, sitä näemmä kuluu, koska minun ajatukseni ovat aika paljon monimutkikkaampia, kuin viitsin kirjoittaa. 35v ihminen tulee kriisiin ja hänellä on läheisiä, siis mies ja lapset; näistä mies ei ole välttämättä aivan syytön kriisin saamiin mittasuhteisiin. Hyvä, että rautalanka on keksitty.
Alkuperäinen kirjoittaja keskustelussa vellit ja puurot muusissa:Puhutaan yhtäaikaa aikuisten "pettämisestä" ja lasten kasvattamisesta niin hohhoijaa taas. Kyllä on piuhat taas sekasin.
Alkuperäinen kirjoittaja yks tunkio:Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja syytön:"huomattavasti syyttömättömille... " mikä on syyttömättömille? Tarkoitatko syyttömille? Mitens ne 35 v miehet? ...
otan taas kerän rautalankaa, sitä näemmä kuluu, koska minun ajatukseni ovat aika paljon monimutkikkaampia, kuin viitsin kirjoittaa. 35v ihminen tulee kriisiin ja hänellä on läheisiä, siis mies ja lapset; näistä mies ei ole välttämättä aivan syytön kriisin saamiin mittasuhteisiin. Hyvä, että rautalanka on keksitty.
miksi mies ei voi tulla kriisiin ja hänella vaimo ja lapset?
Alkuperäinen kirjoittaja ai ja sitten:40 vuotiaana kusipäisyys loppuu mieheltä (jos ei siis ole koko ikäänsä sitä) ja nainen alkaa kusipääksi siinä samassa risteyksessä ja on kusipää lopun ikäänsä?
Siis kun ei ole nainen käynyt murrosikäänsä ja on tullut keksi-iän kriisiin ...
Alkuperäinen kirjoittaja jos siis puhut:kokemuksesta niin tarkoitat että nainen on juossut seksuaalisuutensa 35- vuotiaana, kun ei elänyt murrosikäänsä ... maailmalle ja alkaa rauhoittua ja mies on kiltisti odottanut ja nyt saa palkintosi odottamisesta ?
Hieno juttu ... nakki haukalle ja nakki haukalta pois heh
Alkuperäinen kirjoittaja miten hel...vetissä:mies voi uskollisessa liitossa purkaa seksuaalisuudessaan tarpeensa pettämättä tikapuihin ja kaikkeen liikkuvaan ja esim. vessapaperirulliin? Ja sitten osat lähentyvät toisiaan ja tikapuut unohtuu?
Hei ... nyt mä en ymmärrä enää mitään. Moi vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja keskustelussa vellit ja puurot muusissa:Puhutaan yhtäaikaa aikuisten "pettämisestä" ja lasten kasvattamisesta niin hohhoijaa taas. Kyllä on piuhat taas sekasin.
Alkuperäinen kirjoittaja miten hel...vetissä:mies voi uskollisessa liitossa purkaa seksuaalisuudessaan tarpeensa pettämättä tikapuihin ja kaikkeen liikkuvaan ja esim. vessapaperirulliin? Ja sitten osat lähentyvät toisiaan ja tikapuut unohtuu?
Hei ... nyt mä en ymmärrä enää mitään. Moi vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja been there:Minusta koko keskustelun aihe on mielipuolinen, vahtia nyt puolisoaan ja etsiä 'todisteita pettämisestä'.
Jos luotto on niin huonolla tolalla suhteessa, että vahtia pitää, niin silloin joutaa mennä koko suhde. Jos minulle selviäisi kumppanini nuuskiminen jäljiltäni työmatkoilla, posteissa ja puhelimessa, niin suhde päättyisi siihen. Ei parisuhde nyt sentään mikään vankila voi olla.