Miten reagoisit, jos miehesi valehtelisi maksaneensa jonkun laskun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ahistaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No riippuu laskun suuruudesta. Onko vaan tahallaan jättäny maksamatta vai vahingossa. Onko käyttäny rahat salaa johonkin muuhun sit... Mut suuttuisin jos ois tahallinen teko.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No riippuu laskun suuruudesta. Onko vaan tahallaan jättäny maksamatta vai vahingossa. Onko käyttäny rahat salaa johonkin muuhun sit... Mut suuttuisin jos ois tahallinen teko.

ei ole käyttänyt muuhun, syy rahan puute

Alkuperäinen kirjoittaja ahistaa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

ei ole käyttänyt muuhun, syy rahan puute

no ei kai siinä sit mitään.. ihmettelisin kyllä, että miks piti valehdella jos ei ollut rahaa maksaa...

Alkuperäinen kirjoittaja ahistaa:
Miten reagoisit, jos miehesi valehtelisi maksaneensa jonkun laskun?
muuten ok mies

Siis olisko sen pitäny maksaa joku lasku muttei ollutkaan? Ainoat minkä maksamisessa olen erittäin tarkka ovat laina ja vuokra. Vaikkaki aina muutki tulee maksettua ajallaan.

No jos tietäisin varmaksi että ei ole maksanut, niin puhuisin asiasta ja kysyisin miksi valehtelee siitä.
Tuli mieleen, mun serkku meni naimisiin "täydellisen miehen" kanssa, koko perhe oli tyytyväinen kun löysi niin kohteliaan ja koulutetun jne. miehen. No, jossain vaiheessa alkoi asiat menemään huonosti ja mun serkulle selvisi että mies oli jättänyt kaiken maksamatta, yhteisestä asunnosta lähtien... :whistle: ero tuli...

Elin semmoisen valehtelijan kanssa 14 vuotta. Aina sai epäillä sen sanomisia ja tekemisiä. Valehtelu alkoi juuri laskujen maksuista, joista raukka jäi kyllä aina kiinni kun karhuja tipahteli. Sitten valehtelu alkoi tulla mukaan KAIKKIIN juttuihin, isoihin ja pieniin. Ei enää itse edes tajunnut valehtelevansa kaikista asioista, jotenkin sairaanloinen valepukki oli. No, sitten sai mennä, koska ei osannut itseään muuttaa.

riippuu laskusta, jos on iso ja tahallaan jätti niin vedän turpaan tai lyön jollaki, ja jos oli vahinko niin meteli siitä syntyy.. mut hyvä puoli tässä on se et ei ukko osaa maksaa laskuja... :D

Yhteistyössä