U
ulkonainen
Vieras
Janna ettei monikaan tukisi lapsensa muuttoa yhdysvaltoihin, rahan takia vai siksi kun haluaa estaa muuton? Noista kohdista se juuri kuullosti positiivisimmalta asialta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
1.) Hän on homo/lesbo?
2.) Hän aikoo vaihtaa etunimensä koska inhoaa nykyistään todella paljon?
3.) Hän aikoo muuttaa heti 18 v täytettyään Yhdysvaltoihin ja haluaa sun maksavan puolet kaikista kuluista, yms...?
4.) Hän haluaa aloittaa ratsastuksen ja ostaa oman hevosen?
5.) Hän on raskaana?
6.) Hänen lompakkonsa varastettiin eräissä kotibileissä joissa hän oli kännissä?
Tuntuu hassun kylmältä, kun monet väittävät suhtautuvansa tuohon homo-asiaan että "aha", "ok".
Tottakai lapselle pitääkin antaa tukensa ja "siunauksensa", viestiä että se on ok ja normaalia ja toivoa rakkaan löytämistä, mutta ei se voi silti olla vaan "aha". Vai voiko oikeasti?
Mulle ei olis. Mulle tulis kauhea huoli ja varmaan vähän surukin, kun tää maa(ilma) on niin täynnä ahtaaita ihmisiä, joille homous ei ole ok. Se vaikeuttaa niin monenlaisia asioita (mikä on siis mielestäni erittäin väärin) - perheen perustamista, ystävien löytämistä, hyväksytyksi/kiusatuksi tulemista ym. - että ei se tosiaan olis mulle mikään olankohautus-asia.
Vaikka asia itsessään ei siis olisi minulle ongelma, mutta kyllä huolta lisäisi.
Ja joo, totta, pyrkisin olemaan näyttämättä sitä lapselle, mutta olisi se minun suhtautumisessani silti.
1.) Hän on homo/lesbo?
2.) Hän aikoo vaihtaa etunimensä koska inhoaa nykyistään todella paljon?
3.) Hän aikoo muuttaa heti 18 v täytettyään Yhdysvaltoihin ja haluaa sun maksavan puolet kaikista kuluista, yms...?
4.) Hän haluaa aloittaa ratsastuksen ja ostaa oman hevosen?
5.) Hän on raskaana?
6.) Hänen lompakkonsa varastettiin eräissä kotibileissä joissa hän oli kännissä?
No, luultavasti sanoisin jotain tämän suuntaista:
1. Ok. Mistä asti olet tiennyt tämän? Haluatko jutella siitä?
2. Ok. Miksi? Minkä nimen ajattelit ottaa?
3. En maksa. Miksi haluaisit muuttaa sinne? Mitä ajattelit tehdä siellä?
4. En uskoisi. Mutta, jos haluat oikeasti, itse kustannat hevosen, ratsastusharrastukseen voin osallistua.
5. Mitä olet ajatellut tehdä? Tietääkö lapsen isä?
6. Mitä lompakossa oli? Tiedätkö, kuka on syyllinen? Nyt kuoletetaan kaikki kortit jne.