Miten reagoisit näissä eri tilanteissa, jos teinisi ilmoittaisi sulle nää asiat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pieni gallup
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1.) Hän on homo/lesbo?
No, ei mittään väliä, ihminen kuitennii.

2.) Hän aikoo vaihtaa etunimensä koska inhoaa nykyistään todella paljon?
No, ei olis eka kerta. Sanoisin kyllä, etten varmaan osaisi näiden vuosien jälkeen ruveta kuhtummaan häntä jollain toisella nimellä.

3.) Hän aikoo muuttaa heti 18 v täytettyään Yhdysvaltoihin ja haluaa sun maksavan puolet kaikista kuluista, yms...?
Toivoisin, ettei muuttaisi. Ja minulla köyhällä ei ikävä kyllä ole niin paljon rahaa, että olisi avustaa tuollaisessa asiassa.

4.) Hän haluaa aloittaa ratsastuksen ja ostaa oman hevosen?
Hän ratsastaa jo, ja hevosen ostaisin heti jos rikastuisin.

5.) Hän on raskaana?
Hmmmm... Hmmmm... En olisi ollenkaan iloinen. Mutta hyväksyisin kaikki ratkaisut tässä asiassa.

6.) Hänen lompakkonsa varastettiin eräissä kotibileissä joissa hän oli kännissä?
Varmaan olisin vihainen siitä, että on ollut niin huolimaton. Ja siitä, että on ollut kännissä.

5.) Hän on raskaana?
Tätä ei kukaan tytöistä ole teininä tullut kertomaan, mutta yksi pojista oli 16 kun tuli isäksi. Olin sairaakeikalla kun sen soitti juuri moisen uutisen kuulleensa ja kyllähän minä mielessäni mietin 100 ja 1 painokelvotonta asiaa ennen kuin sain lopulta ulos sen "Paljon onnea isälle." - lauseen, joka jäi sittemmin elämään perhelegendana. ("Äiti osuu aina oleelliseen.")
<3

1.) Hän on homo/lesbo?
Hienoa. Haluatko jutella jostain asiaan liittyvästä?

Sinun nimi, sinun päätös.

3.) Hän aikoo muuttaa heti 18 v täytettyään Yhdysvaltoihin ja haluaa sun maksavan puolet kaikista kuluista, yms...?
Näytäpä matkasuunnitelmasi, budjettilaskelmasi ja työlupahakemuksesi, niin katsotaan.

Saat ratsastaa mun hevosella niin paljon kuin sielu sietää.

5.) Hän on raskaana?
Oho. Millä mielellä, mitä olet ajatellut tehdä?

6.) Hänen lompakkonsa varastettiin eräissä kotibileissä joissa hän oli kännissä?
Korttien yms. kuoletus. Keskustelua aiheesta kotibileet ja kännääminen.

1.) Hän on homo/lesbo?

5.) Hän on raskaana?

1. Varmaankin kyselisin millonka huomasi asian jne. Ihan ok juttu mulle.
2.Kertoisin, että surettaisi kovasti, kun huolella ja rakkaudella ollaan tämä nimi kuitenkin annettu.. Vielä jos miettisi asiaa.
3.Ei käy.
4.Omaa hevosta ei tule.
5.Kyselisin mitä mieltä hän on raskaudesta ja lapsesta.. tukisin häntä, jos päättää pitää tai abortoida lapsensa(vaikka vähän olenkin aborttia vastaan).. adoptiota en hyväksyisi muuten, kuin että itse adoptoisin.
6. Olisin varmaan todella vihainen, tästä keskusteltaisiin pitkään ja hartaasti.. korttien kuoletus jne.

1.) Hän on homo/lesbo? ****Ei haittaa, kunhan on onnellinen.

2.) Hän aikoo vaihtaa etunimensä koska inhoaa nykyistään todella paljon? ****Siitä vaan. Ainakin vielä tykkäävät nimistään

3.) Hän aikoo muuttaa heti 18 v täytettyään Yhdysvaltoihin ja haluaa sun maksavan puolet kaikista kuluista, yms...? ****Antaa palaa, mutta en taatusti maksa puolia kaikista kuluista. Sinne jos haluaa niin saa itse tienata rahat.

4.) Hän haluaa aloittaa ratsastuksen ja ostaa oman hevosen? ****Aloitetaan hoitohevosella ja jos oman haluaa niin ostakoon kunhan saa itse elätettyä sen.

5.) Hän on raskaana? ****"Jäikö sinulla joku kohta ymmärtämättä ehkäisykeskusteluistamme?" Uskon että toivoisin että keskeyttäis jos vielä mahdollista.

6.) Hänen lompakkonsa varastettiin eräissä kotibileissä joissa hän oli kännissä? ****Niin siinä voi käydä kun on alaikäinen ja alkaa leikkiä aikuista. Neuvoisin korttien kuolletuksen, mutta itse saisi soitella. Viikkorahat menis jäihin.

näin

Yhteistyössä