R
Rukoilijasirkka
Vieras
Onhan siinä tuo hinta-asia kieltämättä, jos vaan osaa arvioida lapsen kasvamisen.
Olisiko miehellä jotain tärkeämpää ostettavaa?
Olisiko miehellä jotain tärkeämpää ostettavaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No jos te oikeesti ootte nyt tiukoilla , niin miksi pitäs ostaa alesta . Ostamisen ilostako, kyllä ne vaatteet syksyllläkin löytyy, aivan varmasti. Järki käteen nyt.
Jos nyt löytyy hyvä 40 % alennuksella, niin miksi ostaa syksyllä ovh-hintaan? Loppualesta voi löytää jopa 50-70 % alennuksellakin.
Eri asia jos talous olennaisesti paranee siihen mennessä eli ap menee syksyllä töihin.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Onko se järkevää oikeasti, kun ei välttämättä tule ostettua sopivan kokoista?
Mä oon kyllä tähän mennessä saanut oikeaa kokoa ostettua ennakoiden. Jopa kengiss, vaikka se on hankalampaa.
Mä voisin kuvitella ostavani haalarin, mutta kenkiä en voisi ostaa. Kengät pitää kokeilla, eikä kaikki sopivankokoiset kengät ole kuitenkaan hyvän tuntuiset jalassa. Toisaalta mun lapset on kasvaneet aina vuodessa enemmän, kuin mitä olen kuvitellut. Siksi en ehkä ostais etukäteen mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No jos te oikeesti ootte nyt tiukoilla , niin miksi pitäs ostaa alesta . Ostamisen ilostako, kyllä ne vaatteet syksyllläkin löytyy, aivan varmasti. Järki käteen nyt.
Jos nyt löytyy hyvä 40 % alennuksella, niin miksi ostaa syksyllä ovh-hintaan? Loppualesta voi löytää jopa 50-70 % alennuksellakin.
Eri asia jos talous olennaisesti paranee siihen mennessä eli ap menee syksyllä töihin.
No ei parannu kun lähden opiskelemaan eli luultavasti tulee vielä tiukempaa kuin nyt. Haalarin olen syksyä varten ostanut, mutta senkin maksoi lapsen mummo ei me itse. Kuravaatteita olisin alesta katsellut kun mies alkoi paasaamaan,että ei oo järkeä nyt ajatella syksyä..meillä on siis hiukan tiukkaa ei me eletä ihan kädestä suuhun.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ap; onko kyse siitä rahasta että sitä ei ole että voisi nyt ostella ns. ylimääräsiä vaikka syksyllä varmasti tarpeellisia? vai vaan siitä että ei miehesi jaksa ajatella vielä niin pitkälle?
meillä on tuo raha ja on monesti käynyt niin että vaikka mies sanoo ettei nyt tarvita tms ja jos olen jossain vaiheessa kuitenkin ostanut jotain omasta mielestäni tarpeellista esim. ens talveks niin sitten kun ne vaatteet tulee käyttöön, mies kysyy et mistä toi on tullut tai et aika kiva onkin niin voin sitten vaa sanoo et joo ostin tän -50% kevääll![]()