Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:Lapsi parka. Sun tarttee tosiaan tehdä jotain - ja pian!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä jättäisin tuollaisen miehen.
Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:Sinä olet lapsen toinen vanhempi ja aikuinen, joten sinun täytyy tilanne hoitaa. Et voi antaa lastasi kohdella noin. Tilanteeseen pitää puuttua heti kun se on käsillä. Tuo on henkistä väkivaltaa lasta kohtaan, eikä sellaisen voi antaa jatkua. En osaa sanoa mitä sinun tulisi tehdä, kun en tunne teitä, enkä tilannetta. Mutta et voi antaa tuon jatkua.
Sinun kuuluu aikuisena pitää lapsestasi huolta ja olla hänen puolellaan, antaa turvallinen koti.
Alkuperäinen kirjoittaja BDT:Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:Sinä olet lapsen toinen vanhempi ja aikuinen, joten sinun täytyy tilanne hoitaa. Et voi antaa lastasi kohdella noin. Tilanteeseen pitää puuttua heti kun se on käsillä. Tuo on henkistä väkivaltaa lasta kohtaan, eikä sellaisen voi antaa jatkua. En osaa sanoa mitä sinun tulisi tehdä, kun en tunne teitä, enkä tilannetta. Mutta et voi antaa tuon jatkua.
Sinun kuuluu aikuisena pitää lapsestasi huolta ja olla hänen puolellaan, antaa turvallinen koti.
Näin on . Toivon todellakin että ap:n kirjoitus olisi provo. Tuo "mies" 28 v pitäisi toimittaa lääkärin puheille eikä hänen missään nimessä pitäisi antaa huutaa 2 v:lle lapselle tuolla tavalla. Aivan uskomatonta.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja BDT:Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:Sinä olet lapsen toinen vanhempi ja aikuinen, joten sinun täytyy tilanne hoitaa. Et voi antaa lastasi kohdella noin. Tilanteeseen pitää puuttua heti kun se on käsillä. Tuo on henkistä väkivaltaa lasta kohtaan, eikä sellaisen voi antaa jatkua. En osaa sanoa mitä sinun tulisi tehdä, kun en tunne teitä, enkä tilannetta. Mutta et voi antaa tuon jatkua.
Näin on . Toivon todellakin että ap:n kirjoitus olisi provo. Tuo "mies" 28 v pitäisi toimittaa lääkärin puheille eikä hänen missään nimessä pitäisi antaa huutaa 2 v:lle lapselle tuolla tavalla. Aivan uskomatonta.
Alkuperäiseen ketjuun on kommentoinut jos klikkaat 1.osioon.
Varmasti provo.Koska ap ei ole kommentoinut ketjua lainkaan aloituksen jälkeen
Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja BDT:Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:Sinä olet lapsen toinen vanhempi ja aikuinen, joten sinun täytyy tilanne hoitaa. Et voi antaa lastasi kohdella noin. Tilanteeseen pitää puuttua heti kun se on käsillä. Tuo on henkistä väkivaltaa lasta kohtaan, eikä sellaisen voi antaa jatkua. En osaa sanoa mitä sinun tulisi tehdä, kun en tunne teitä, enkä tilannetta. Mutta et voi antaa tuon jatkua.
Alkuperäiseen ketjuun on kommentoinut jos klikkaat 1.osioon.
Varmasti provo.Koska ap ei ole kommentoinut ketjua lainkaan aloituksen jälkeen
Alkuperäinen kirjoittaja neuvoton:Mä olen kommentoinut tuohon toiseen ketjuun koska tämä meni jostain syystä sillon jumiin eikä parin ensimmäisen viestin jälkeen enää tallentanut viestejä.
Alkuperäinen kirjoittaja neuvoton:Mä olen kommentoinut tuohon toiseen ketjuun koska tämä meni jostain syystä sillon jumiin eikä parin ensimmäisen viestin jälkeen enää tallentanut viestejä.
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Voi toista :'( Ihan tippa linssiin tulee toisen puolesta.