Miten saada mies ymmärtämään että 2v ei ole ihan samalla tasolla kun 28v?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neuvoton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:
Lapsi parka. Sun tarttee tosiaan tehdä jotain - ja pian! :(

Ei varmaan tee mitään.Ei ap ole edes keskustelussa mukana.Purki vain tuntojaan.Jos ei puutu miehen toimintaan sille mitään voi.LAPSI PARKA sanon minä

Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:
Sinä olet lapsen toinen vanhempi ja aikuinen, joten sinun täytyy tilanne hoitaa. Et voi antaa lastasi kohdella noin. Tilanteeseen pitää puuttua heti kun se on käsillä. Tuo on henkistä väkivaltaa lasta kohtaan, eikä sellaisen voi antaa jatkua. En osaa sanoa mitä sinun tulisi tehdä, kun en tunne teitä, enkä tilannetta. Mutta et voi antaa tuon jatkua.

Sinun kuuluu aikuisena pitää lapsestasi huolta ja olla hänen puolellaan, antaa turvallinen koti.

Näin on . Toivon todellakin että ap:n kirjoitus olisi provo. Tuo "mies" 28 v pitäisi toimittaa lääkärin puheille eikä hänen missään nimessä pitäisi antaa huutaa 2 v:lle lapselle tuolla tavalla. Aivan uskomatonta.

Alkuperäinen kirjoittaja BDT:
Sinä olet lapsen toinen vanhempi ja aikuinen, joten sinun täytyy tilanne hoitaa. Et voi antaa lastasi kohdella noin. Tilanteeseen pitää puuttua heti kun se on käsillä. Tuo on henkistä väkivaltaa lasta kohtaan, eikä sellaisen voi antaa jatkua. En osaa sanoa mitä sinun tulisi tehdä, kun en tunne teitä, enkä tilannetta. Mutta et voi antaa tuon jatkua.

Sinun kuuluu aikuisena pitää lapsestasi huolta ja olla hänen puolellaan, antaa turvallinen koti.

Näin on . Toivon todellakin että ap:n kirjoitus olisi provo. Tuo "mies" 28 v pitäisi toimittaa lääkärin puheille eikä hänen missään nimessä pitäisi antaa huutaa 2 v:lle lapselle tuolla tavalla. Aivan uskomatonta.

Varmasti provo.Koska ap ei ole kommentoinut ketjua lainkaan aloituksen jälkeen

Alkuperäinen kirjoittaja minä:

Alkuperäiseen ketjuun on kommentoinut jos klikkaat 1.osioon.

Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:

Alkuperäiseen ketjuun on kommentoinut jos klikkaat 1.osioon.

Mihin alkuperäiseen ketjuun?? Tämä on alkuperäinen.Ja mitä 1 osiota tarkoitat? Tässä ap aloittamassa ketjussa ei ole ap vastauksia lainkaan,vaan hänen aloitusteksti

Alkuperäinen kirjoittaja neuvoton:
Mä olen kommentoinut tuohon toiseen ketjuun koska tämä meni jostain syystä sillon jumiin eikä parin ensimmäisen viestin jälkeen enää tallentanut viestejä.

Tuosta toisesta ketjusta en tiennyt eikä näköjään moni muukaan.Enkä näe sitä täällä nytkään .Mikä otsikko?

Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Voi toista :'( Ihan tippa linssiin tulee toisen puolesta.

samoin. se mies tässä kuulostaa olevan 2v. tasolla. tuosta ei kyllä varmasti hyvää seuraa lapsen kehitykselle. lapselle varmaan tulee sellanen perusolo että on aina tiellä ja tekee kaiken väärin. onneksi sentään äiti tajuaa asian, ettei molemmat vanhemmat ole samanlaisia.

ap: jos et saa miestäsi kuriin, niin olis varmaan tärkeää selittää lapselle että ei se ole sinun syy että isi on niin vihainen, ja ei haittaa, koska oli vahinko että ruokaa kaatui tms.

Mun mieheni on mitä sydämellisin ja ihanin ihminen. MUTTA. On ihan uskomatonta, miten hän joskus niin pikkuasioista raivoaa ja papattaa ja kiroilee lapsille. Meillä ei ihan noin pieniä lapset enää, mutta silti. En jaksa ymmärtää, että pitää jostain yhdestä mukista tiskipöydällä pitää tajuton saarna tajuttoman kiroilun kera. Joskus potuttaa niin hemmetisti lasten puolesta. Ja sitten juuri tuo, että pitää kiroilla ja korottaa ääntään. HUH.!!!!!!!
Mikä v....u niitä vaivaa joskus noita miehiä.
Sitten mieheni nöksähtää jos puutun siihen kiroiluun, että "ei saisi edes komentaa " jne. No eihän siitä ole kyse !!! Vaan siitä TAVASTA jolla komentaa.

Sääliksi käy ap:n pientä poikaa. Uskomaton pölvästi miehesi kyllä on....

Ei niin kivaa, mutta kuitenkin helpotus lukea. Meillä siis monesti sama tilanne. Kun mies ei ymmärrä että lapset eivät ole ajatusmaailmaltaan aikuisen tasolla. Eivätkä osaa lukea ajatuksia! Siis mies saattaa karjua EI tai No niin. Ymmärrä siinä itsekään mitä tarkoittaa. Ja aina on sanomassa että selkää sietäisivät saada. En oo saanut sitä ymmärtämään että lapset ei aina ole pahoja tekemässä. Vaan kaikenlaista sattuu kun pieni opettelee elämään. Onneksi ei anna selkään. Mutta se karjuminen on kamalaa.
Itse menen usein lasten luo ja selitän asian lapsen tajuisesti, kerron että isä ei tee oikein huutaessaan, jos pieni vahinko tulee.(esim. maito kaatuu).

Tätä olen miettinyt mitä lasten itsetunto ja psyyke on isona kun jo pienenä lytätään.
Tiedän että näin on tapahtunut miehen lapsuuden kodissa, mutta aina ei jaksa ymmärtää miksi pitää itse tehdä samoin omille lapsille.

Yhteistyössä