L
Liina
Vieras
hellyyttäkin? Suora puhe kun ei auta! Mies ei enää edes pusuttele muulloin kun rakastellessa. Silloin vain saan hellyyttä ja kosketuksia. Minun pitää "kerjätä" sitä hellyyttä, esim. menen itse halaamaan ja mies vaan tyyliin on halattavana. Ei vastaa halaukseen yms. tai sitten luulee, että haluan rakastella ja innostuu siitä. Vaikka olisin vain ollut vailla halausta eikä sillä hetkellä tee seksiä mieli, kaikkea muuta.
Ja näin ei ole ollut aina, ollaan tästä juteltu ja mies vain sanoi, ettei tiennyt että haluan tulla halatuksi/kainaloon otetuksi. Ei siis tiennyt että haluaisin ihan vain hellyyttä joskus, ilman että itse pitää aina tehdä aloitetta. Tilanne ei tuosta yhtään parantunut...
Olo on välillä kuin koiralla, joka tekee temppuja ja kerjää vähän rapsutuksia :ashamed:
Ja näin ei ole ollut aina, ollaan tästä juteltu ja mies vain sanoi, ettei tiennyt että haluan tulla halatuksi/kainaloon otetuksi. Ei siis tiennyt että haluaisin ihan vain hellyyttä joskus, ilman että itse pitää aina tehdä aloitetta. Tilanne ei tuosta yhtään parantunut...
Olo on välillä kuin koiralla, joka tekee temppuja ja kerjää vähän rapsutuksia :ashamed: