Miten saikulle jäänti voi ollanäin vaikeaa, mitä mä tekisin...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kjkk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kjkk

Vieras
Kun oon viikon ollu töissä puolikuntoisena, lämpöö joka päivä 37.4, olo jotenkin outo. Nenä aivan tukossa. Eilen särki koko päivän päätä aina järkysti. On ollu pakko olla töissä kun muita on niin paljon poissa. Tänään jäin kotiin kun lapsi on edelleen kipeänä, mies hoisi edelliset päivät. Edellen päätä särkee aivan kauheesti, kuumetta ei ole mutta lämpöä 37.3. Silmiä vihloo, otsaa ja päätä särkee.
Huomiseksi pitäisi mennä taas töihin ettei ainoa töissä oleva joutuisi olemaan yksin...Mutta olo on kertakaikkisen huono. varasin lääkärin illaksi, mutta en usakalla ilmoittaa töihin että olen sairaana.
tekisi mieli jäädä kotiin koska en ole kunnossa, mutta kun alitajunnassa soi vaan etten voi koska se aiheuttaa harmia työkaverille....

Niin, olenhan tässä jo viikon ollut töissä buranan voimin, että kyllähän mä nyt yhden perjantain tossa vielä teen vaikka päälläni seisten. Siitä ei olekaan kysymys. Vaan siitä, että kannattaakohan tää pidemmän päälle. Illat makaan kotona peiton alla kun en jaksa muuta.

Miksi sinulla ei olisi oikeutta toipua rauhassa, kun muillakin on? Pyydä vaan se saikkulappu ja jää hyvällä omallatunnolla lepäämään. Olet sitten paljon nopeammin takaisin työkunnossa. Ei lääkkeiden voimalla tarvitse sinnitellä ja omaa terveyttä uhmata.

Yhteistyössä