Alkuperäinen kirjoittaja kypsyttää:
ei auta vaik ois kultanen imuri,kun se ääni on kuulemma niin kamala,pakenee tupakille kun imuroin..silloin kun asuimme vielä erillään niin siivosi oman asuntonsa,mut vähitellen on lopettanu kaiken yhteisessä kodissamme.
Lakkaa sitten tekemästä itse. Mä olen aikoinaan tehnyt parisuhteessa muutaman tempun....
1. Silloinen avokkini arvosteli ruuanlaittotaitoani ja kehaisi joka kerta, miten hänen äitinsä tekee NIIN PALJON PAREMPAA ruokaa. Yks kerta sitten vidduunnuin oikein kunnolla, katoin pöydän kahdelle kaikkine astioineen, aterimineen ja viinipulloineen, laitoin toiselle lautaselle lapun, jossa oli avokin äidin puhelinnumero ja häivyin koko viikonlopuksi likkakaverini luokse.
2. Huomautin pari kertaa lattialle pudonneista likaisista urheilusukista. Sen jälkeen laitoin sukat roskikseen ja kippasin päälle vanhaksi menneet sapuskat jääkaapista.
3. Tiskiallas ei sovitusta huolimatta tyhjentynyt. Laitoin ruokaa ja kaivoin altaasta lautasen, jossa aiemmin eloperäinen jäämistö oli heräämässä henkiin ja laitoin sen miehen lautaseksi.
Huonoja neuvoja joo, ei paljon tarvitse arvata, miksi olen yh