Miten sanoa miehelle, että minusta ei olekaan suhteeseen hänen kanssaan?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Donatella"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

"Donatella"

Vieras
Olemme saman ikäisiä ja monella tapaa samanlainen elämäntilanne. Mulla ei kuitenkaan ole lapsia ja olen tottunutkin elämään ihan eri tavalla, kuin mies, jolla on kaksi lasta. 4 ja 7 vuotiaat. Ensimmäiset puoli vuotta tapailtiin aina, kun lapset eivät ole isällään. PIkkuhiljaa aloin tutustumaan lapsiin. Pari kertaa käytiin leffassa, uimassa ja kävin kahvilla miehen luona, kun muksut oli siellä.
Nyt olen sitten enemmän ollut arjessa mukana. Niin pahalta, kuin musta tuntuukin. Musta ei ole tähän. Mä olen liian mustasukkaista sorttia tuohon kuvioon, jossa exän kanssa ollaan tekemisissä lähes päivittäin ja mä en vaan ole mitään "äitipuolityyppiä". En yksinkertaisesti sovellu tuohon arkeen. Niin kivoja lapsia kun mihelellä onkin ja niin ihana kun tuo mies onkin..
 
Jos vaan sanoisit suoraan miehelle, että olet pahoillasi, mutta sinusta ei kerta kaikkiaan ole tuohon kuvioon lähtijäksi, ja on parempi lastenkin kannalta, että päätätte suhteen ennen kuin he ehtivät kiintyä sinuun liiaksi?
 
Kai se on pakko. Hemmetti. Tuntuu todella pahalta miehen vuoksi. Hän on umpirakastunut minuun ja innoissaan, kun kuulemma vihdoin löytänyt elämänsä rakkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29402183:
Helppohan toi on päättää, kun voit vedota siihen ettei susta ole viettämään lapsiperhe elämää.

On vain kamalaa särkeä toisen sydän. KUn viimeksi eilen sanoi, miten on onnellinen, kun on löytänyt elämänsä rakkaan ja vihdoin kaikki alkaa olla hyvin.
 
[QUOTE="Donatella";29402191]On vain kamalaa särkeä toisen sydän. KUn viimeksi eilen sanoi, miten on onnellinen, kun on löytänyt elämänsä rakkaan ja vihdoin kaikki alkaa olla hyvin.[/QUOTE]

Parempi nyt kuin vaikka parin vuoden päästä.
 
Sanominen on helppoa. Mulla on lukuisia asioita, joihin voisin vedota. Mutta kun en vain millään haluaisi särkeä miehen sydäntä. Mies on kuitenkin niin kiltti ja ihana ja ansaitsee vain hyvää. En kestä sitä, että miehen sydän särkyy.
 
[QUOTE="Donatella";29402214]Sanominen on helppoa. Mulla on lukuisia asioita, joihin voisin vedota. Mutta kun en vain millään haluaisi särkeä miehen sydäntä. Mies on kuitenkin niin kiltti ja ihana ja ansaitsee vain hyvää. En kestä sitä, että miehen sydän särkyy.[/QUOTE]

ei valheellekaan saa toisen luottamusta antaa rakentua.se se vasta satuttavaa onkin.
 
  • Tykkää
Reactions: Criminal Mind
on aivan fyyisesti paha olla. Itkettää ja tärisyttää ja sydän lyö. Eilen mies niin innoissaan esitteli mua naapureilleen, veljelleen yms. Miten mä voin tehdä kenellekään näin.
 
[QUOTE="Donatella";29402214]Mies on kuitenkin niin kiltti ja ihana ja ansaitsee vain hyvää.[/QUOTE]

Eroamalla annat miehelle mahdollisuuden saada sitä "hyvää" jota hänelle haluat, kumppanin joka haluaa olla hänen ja lastensa kanssa.

Varmasti kipeä tilanne teille molemmille, mutta mitä kauemmin olette yhdessä, sitä vaikeampi on erota, ja tuhlaatte molempien aikaa, minkä voisi käyttää erosta toipumiseen ja sopivamman kumppanin löytämiseen.
 
Ilmeisesti pystyt tällä hetkellä miettimään vain sitä kuinka paljon miestä sattuisi kun särkisit hänen unelmansa ja sydämmensä, ja luultavasti pelkäät ja kammoat myös sitä että joudut itse tilanteeseen jossa sinun on pakko tuottaa toiselle pettymys.

Oletko pysähtynyt miettimään mitä itse haluaisit jos olisit tuon miehen tilanteessa, haluaisitko todella että mies johon olet syvästi rakastunut ja jonka kanssa suunnittelet jo yhteistä kotia ja perhettä, niin todellako haluaisit että mies jatkaisi kanssasi vain siksi ettei uskalla kertoa erohaluistaan koska pelkää reaktiotasi ja jatkaisi kanssasi vain velvollisuuden tunnosta.
 
Mukana tulee koko paketti, minkä tiesit varmasti jo ensitapaamiselta tai pian sen jälkeen. Teet oikein jos eroat sillä mikään ei satuta enempää kuin teeskentely.
 
Hieman eriävä mielipide. Jos mustasukkaisuutesi on nyt se pääsyy, miksi haluat erota, kehottaisiin työstämään omia ajatuksiasi. Ei ole normaalia, että lapsiin liittyvä yhteydenpito exään herättää mustasukkaisuuden tunteita, vaikka olet varma miehen tunteista itseäsi kohtaan. Mustasukkaisuus muodostuu siten varmasti muissakin ihmissuhteissasi ongelmaksi, joten koita tehdä sille jotakin.
 
Mulla vähän sama tilanne,luulin pystyväni siihen että miehellä on jo lapsia ja exänsä kanssa ovat tekemisissä ja kaveeravat mutta ei minusta taida olla tähän.Lapset vielä menevät mutta se että exänsä tuntuu olevan siinä myös niin....lapsia en ole kuitenkaan tavannut.
 

Yhteistyössä