A
apples and such
Vieras
Olen kärsinyt jo useamman kuukauden pahasta stressistä, ja burnoutin oireista. Olen yrittänyt joitain kertoja ottaa asian esille miehen kanssa, en syyllistäen ja kiljuen tai vaatien, vaan olen yrittänyt sanoa, että olen todella uupunut. En ole sanonut, että voisin lähteä enkä kaipaisi edes lapsia pitkään aikaan, mutta se kuvaa hyvin oloani. Kaikki tuntuu tällä hetkellä ylivoimaiselta.
Yritin sanoa, että minä olen uupunut. Minua pelottaa, etten jaksa enää, ja toisaalta minusta tuntuu, että tahtoisin saada luvan luovuttaa tämä pyristely. Taas, kun yritin sanoa asian, mies korotti ääntään. Menen lukkoon, enkä pysty sanomaan enää mitään, kun tuntuu että toinen ottaa heti hyökkäävän asenteen, kun yritän kertoa heikkoudestani.
En tiedä mitä pitäisi tehdä. Tuntuu, että olen umpikujassa. En jaksa enää.
Yritin sanoa, että minä olen uupunut. Minua pelottaa, etten jaksa enää, ja toisaalta minusta tuntuu, että tahtoisin saada luvan luovuttaa tämä pyristely. Taas, kun yritin sanoa asian, mies korotti ääntään. Menen lukkoon, enkä pysty sanomaan enää mitään, kun tuntuu että toinen ottaa heti hyökkäävän asenteen, kun yritän kertoa heikkoudestani.
En tiedä mitä pitäisi tehdä. Tuntuu, että olen umpikujassa. En jaksa enää.