D
"Donatella"
Vieras
Olemme saman ikäisiä ja monella tapaa samanlainen elämäntilanne. Mulla ei kuitenkaan ole lapsia ja olen tottunutkin elämään ihan eri tavalla, kuin mies, jolla on kaksi lasta. 4 ja 7 vuotiaat. Ensimmäiset puoli vuotta tapailtiin aina, kun lapset eivät ole isällään. PIkkuhiljaa aloin tutustumaan lapsiin. Pari kertaa käytiin leffassa, uimassa ja kävin kahvilla miehen luona, kun muksut oli siellä.
Nyt olen sitten enemmän ollut arjessa mukana. Niin pahalta, kuin musta tuntuukin. Musta ei ole tähän. Mä olen liian mustasukkaista sorttia tuohon kuvioon, jossa exän kanssa ollaan tekemisissä lähes päivittäin ja mä en vaan ole mitään "äitipuolityyppiä". En yksinkertaisesti sovellu tuohon arkeen. Niin kivoja lapsia kun mihelellä onkin ja niin ihana kun tuo mies onkin..
Nyt olen sitten enemmän ollut arjessa mukana. Niin pahalta, kuin musta tuntuukin. Musta ei ole tähän. Mä olen liian mustasukkaista sorttia tuohon kuvioon, jossa exän kanssa ollaan tekemisissä lähes päivittäin ja mä en vaan ole mitään "äitipuolityyppiä". En yksinkertaisesti sovellu tuohon arkeen. Niin kivoja lapsia kun mihelellä onkin ja niin ihana kun tuo mies onkin..