Miten se alapää sitten muuttuu synnytyksen jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minea"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kellä tahansa voi olla löysät paikat on sitten synnyttänyt tai ei, tottakai synnytyksen jälkeen jonkin aikaa kestää ennen kuin paikat palautuu, mut jumppaamalla saa lantionpohjan lihakset kuntoon. Mitä enemmän jaksaa jumppailla, sitä tiukemmat paikat ja paremmat orgasmit ;)

noh, eihän tuo kaunis ollu synnytystä ennenkään. Mutta konkreettisia muutoksia; alapääon jotenkin erivärinen, pienet häpyhuulet suurentunut,ei mitenkään radikaalisit,mut siis se mitä nyt ite huomannu. Ei oo kyllä löystyny yhtään mihinkään, mutta onhan tuo värkki aavistuksen entisestään rumempi :D

[QUOTE="Minea";28572266]Eli yksinkertainen kysymys, te jotka olette synnyttäneet.
Miten ja millaiseksi alapää muuttuu kun on synnyttänyt alakautta?
Jos joskus tulen raskaaksi niin haluan varmasti sektion.. :)
Täälläkin palstalla on joskus joku laittanut kuvia miten on tullut jotain laskeumaa yms.. :/[/QUOTE]

Voi tsiisus; "mä varmaan haluun sit sektion, kun se alapää voi muuttua...".

SEKTIO TEHDÄÄN LÄÄKETIETEELLISISTÄ SYISTÄ, ei sitä noin vaan valita. Täyttä typeryyttä koko aloitus, ihan vihaksi pistää.

Ja itselläni alapää oli selkeästi löysempi ensimmäisen lapsen synnytyksen jälkeen, mutta jostain kumman syystä tämän toisen jälkeen alapääni on ollut piukempi kuin ennen raskauksia! Ihan outoa, johtunee lihasjumpasta ja laittoko kätilö sitten ekstratikit, mene, tiedä. Tyytyväinen kuitenkin olen, enempiä vauvojakaan kun ei tule niin mikäs tässä :)

Raskauksissa kannattaa myös tietää, että nahka venyy, tulee raskausarpia, tissit lerpahtaa, ruhjeita ja "lommoja" tulee minne sattuu ja voi tulla myös pysyviä vaurioita esim. häntäluun murtumasta aiheutuneita hermokipuja jne. Enemmän minä niitä pelkäisin, jos jotain pitäis pelätä.

"Tuohan näyttää ihan samalta kuin ennenkin. Paitsi ehkä vähän häpyhuulet kasvanu tai jotain, ku ennen sitä (pimppiä) ei näkynyt ollenkaan ku sä seisot, mut nyt vähän näkyy. Mä luulin, että se muuttuis oikeasti jotenkin."

Näin kuulemma, ja allekirjoitan itsekin. Ja näin, vaikka repesin synnytyksessä eteen ja taakse, tikkejä tuli kymmeniä.
Ja tuo nykyinen "pimpin pilkottaminen" taisi tulla jo raskauden aikana, eli raskaus teki sen pienen muutoksen, eikä synnytys.
Tunto on vain parantunut, samoin seksi ja seksuaalinen itsetunto.

Eikä näköjään mahdollinen löysyys johdu välttämättä synnytyksestä..tuli vain mieleen, kun viime viikonloppuna kaverin kanssa trampalla hyppiessä kaveri sanoi, ettei voi hyppiä kun tulee kusi housuun.
Synnyttämätön parikymppinen on hän.

Yhteistyössä