miten se on niin vaikea uskoa ettei suhde toimi?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
pelkään sitä tuskaa joka siitä seuraa kun lopullosesti päästää irti.vaikkakin se helpottais aikanaan,tämä taas ei kun ollaan erossa ja sitten taas ollaankin yhdessä.

pelkään niin tätä yksinäisyyttä
 

Yhteistyössä