E
elli---
Vieras
apua siis, oon 3v harkinnan jälkeen edistynyt senverran että tehnyt päätöksen erota ja sanonut sen ääneen.... MITÄ NYT sit? Miten toimia,mitä jos mies alkaa hankalaksi!? Välitän hänestä ja tuntuu kauhealta kun on paha mieli toisella (niin on kyllä mullakin), mutta olen varotellut tästä jo vuosia että ellei asiat muutu (se ettei kohtele ei biologista lasta samoin kun 2 omaa(aluksi 2vuotta kohteli todella mahtavasti) ja ellei mun kontrollointi ja turhat epäilyt lopu,niin jonain päivänä tulee mitta täyteen monen monen yrityksen jälkeen ja nyt on tullut... (kirjoitin tänne aiemminkin mutten tiä missä se viesti menee...)
Kysynkin siis avioerosta,tai asumusero??? että mitä kannattaa tehdä, lapset pieniä (9,4 ja 3v) ja toivoisin et heidän elämä sujuiis mahd samoin ku nyt lähiajat (että minä olen aamusta puoleenpvään,sitten mies,sitten minä illan ja yön,töitä tehään siis vuoronperään)..
Kysynkin siis avioerosta,tai asumusero??? että mitä kannattaa tehdä, lapset pieniä (9,4 ja 3v) ja toivoisin et heidän elämä sujuiis mahd samoin ku nyt lähiajat (että minä olen aamusta puoleenpvään,sitten mies,sitten minä illan ja yön,töitä tehään siis vuoronperään)..