Miten selvitän mitä mies haluaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ääää vaikeeta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ääää vaikeeta

Vieras
Jos miehen kanssa on ollut jotain epämääräistä juttua kolme vuotta. Välillä mies antaa ymmärtää, että haluaisi nähdä (on sanonut kännissä että olisi halunnut joskus pyytää minua ulos mutta ei kuulemma sitten uskaltanut) ja välillä taas esitetään viileämpää. Miehen kaverit ovat sanoneet minulle, että kyllä se on minusta kiinnostunut (mutta en tiedä luotanko heidän sanomisiinsa kun nämä jutut ovat tulleet ilmi baari-iltojen aikana..?) No miehen ristiriitaisen käytöksen vuoksi en todellakaan tiedä mitä hän minusta ajattelee ja minulla ei pää kestä tätä säätämistä enää koska itse haluaisin enemmän jutusta. Kehtaisinko laittaa tekstaria miehelle, että haluaako nähdä selvinpäinkin joskus vai lopetetaanko sitten koko juttu kun en mihinkään säätämiseen pysty vai odotanko, että häneen törmään taas seuraavan kerran ja sanon jos sitten tilaisuus tulee vai mitä teen? Miten tuommoista asiaa voi kysyä ''hienovaraisesti'' tekstiviestissä?? kun en yhtään tiedä mitä viestiin kirjoittaisin ja jotenkin pelkään mitä mies ajattelee kun saa sen viestin ja mitä siihen sitten vastaa... :/

Miten selvität mitä mies haluaa...kysyt siltä? Palstan arvailut ei auta sua yhtään :)

Mutta, jos mies (tai sinä) ei noin pitkällä aikavälillä ole saanut aloitetta aikaan, niin unohtaisin koko jutun.

Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;27561965:
Miten selvität mitä mies haluaa...kysyt siltä? Palstan arvailut ei auta sua yhtään :)

Mutta, jos mies (tai sinä) ei noin pitkällä aikavälillä ole saanut aloitetta aikaan, niin unohtaisin koko jutun.

Juu no kysyä nyt meinasin, mutta ihan sitten kasvotusten vai tekstarilla vai miten? Jotenkin olen ajatellut, että miehen kuuluu tehdä aloite. No hän ei sit koskaan tule tekemään. Joten pakko kai se on itse jotain tehdä, että saa edes pisteen koko jutulle, koska tuntuu, että sen jälkeen olisi helpompi jatkaa eteenpäin. Ja muutenkin en halua että jäisi sitten kaduttamaan kun en tehnyt mitään, sitten tietäisin että itse olisin ainakin yrittänyt.

Se ei ole kiinnostunut. Normaali mies saisi aikaan tehdä asian eteen jotain, jos sitä kiinnostaisi. Jos se taas on niin us-ko-mat-to-man vässykkä, ettei ole kyennyt kolmeen vuoteen antamaan selvää signaalia (itse ja selvinpäin), sä et halua suhteeseen sen lapatossun kanssa.

• Tykkää
Reactions: LisaMarie
Unohda se. Ei hemmetti, mä en kyllä alistuisi kyselemään yhdeltäkään mieheltä, että olisko se mahdollisesti kiinnosutunut minusta.:|

joskus se on vaan nieltävä ja alistuttava kysymään,ite olen joutunut kun mies anto ymmärtää teon ja sanoin olevansa kiinnostunut mutta kun homma jämähti eikä edennyt eteen eikä taakse ni pakko oli kysyy suoraan onko kiinnostunut vai ei.

[QUOTE="vieras";27562087]joskus se on vaan nieltävä ja alistuttava kysymään,ite olen joutunut kun mies anto ymmärtää teon ja sanoin olevansa kiinnostunut mutta kun homma jämähti eikä edennyt eteen eikä taakse ni pakko oli kysyy suoraan onko kiinnostunut vai ei.[/QUOTE]

Kuinka mies sinulle antoi ymmärtää olevansa kiinnostunut? miten pitkäksi aikaa juttunne jämähti ja kuinka siinä lopulta kävi? Kysyitkö ihan kasvotusten vai miten? Yritän kyllä nyt kerätä rohkeutta että pystyisin kysymään, mutta pelko että tulen nolatuksi ja saan kieltävän vastauksen valtaa mielen kyllä täysin..

Unohda se. Ei hemmetti, mä en kyllä alistuisi kyselemään yhdeltäkään mieheltä, että olisko se mahdollisesti kiinnosutunut minusta.:|
tai mitä jos itse osoittaisit kiinnostusta, et välttämättä sinä mutta ap tai vastaavat

naiset tykkää joko pelata pelejä tai odottaa että mies tekee kaiken, aivan käsittämätöntä paskaa

ei oo mikään ihme jos homma on niin vaikeaa

[QUOTE="mies78";27562144]tai mitä jos itse osoittaisit kiinnostusta, et välttämättä sinä mutta ap tai vastaavat

naiset tykkää joko pelata pelejä tai odottaa että mies tekee kaiken, aivan käsittämätöntä paskaa

ei oo mikään ihme jos homma on niin vaikeaa[/QUOTE]

Voisitko miehenä kertoa voiko mies jättää tekemättä aloitteen vaikka olisikin kiinnostunut, esim. ujouden ja epävarmuutensa vuoksi? Kuinka voisin osoittaa kiinnostuksen tai miten ilmaisen asiani ilman, että mies ahdistuu tai menee paniikkiin? Miten itse suhtautuisit jos nainen laittaisi viestin, että nyt se on jokotai, ota tai jätä? Olisi kiva saada enemmän sitä miehistä näkökulmaa :D

Jos on kolme vuotta ollut jotain "juttua" niin ehkäpä siinä tapauksessa tällainen "hienovarainen" kysyminen on jo aika turhaa.

On outoa, ettei tommosen ajan jälkeen pysty muka suoraan puhumaan, tai kysymään et missä mennään.

Jos on kolme vuotta ollut jotain "juttua" niin ehkäpä siinä tapauksessa tällainen "hienovarainen" kysyminen on jo aika turhaa.

On outoa, ettei tommosen ajan jälkeen pysty muka suoraan puhumaan, tai kysymään et missä mennään.

Totta. Mutta toisaalta taas ehkä sen takia myös on niin vaikea puhua koska juttu on jatkunut näin pitkään tämmöisenä. Kyllä mä jonkun uuden tuttavuuden kanssa pystyn viestittelemään jne. ihan mitä vaan. Mutta tälle henkilölle viestin laittaminen jännittää ihan hirveästi ja kynnys viestittelyyn on niiiiiin suuri.

Totta. Mutta toisaalta taas ehkä sen takia myös on niin vaikea puhua koska juttu on jatkunut näin pitkään tämmöisenä. Kyllä mä jonkun uuden tuttavuuden kanssa pystyn viestittelemään jne. ihan mitä vaan. Mutta tälle henkilölle viestin laittaminen jännittää ihan hirveästi ja kynnys viestittelyyn on niiiiiin suuri.

No ei se tilanne ainakaan tuosta parane jos et oikeasti ota ittees niskasta kiinni ja potkase perseelle.

Niin yksinkertaista se on.