V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niinpä,useampia joo.Ja kyllä meillä koululainenki välistä valvottaa ja autas kun ollaan kipeenä.kuukausi-kaksi menee helposti ennenkun tauti on häipynyt ja sitten onkin jo uus tauti kolkuttamassa =( mutta oma valinta näm ä lapset,mutta mua ihmetyttää silti nämä supermammat joiden mielestä ei saa väsyä ja varsinkaan olla lapsenvahtia vailla??!!
Koululainenkin vielä valvottaa?![]()
Tottakai saa väsyä, ja olla lapsenvahtia vailla. Mutta sen lapsenvahdin saaminenkin on vain järjestelykysymys, jos sellaista todella haluaa. Aika usein vaan kaikki, joka ikinen, esitetty idea tyrmätään samantien :/ . Mutta tunnistan saman piirteen myös itsessäni: miehen sukua ei asu Suomessa, eli on vain mun suku, ja jos äitini on töissä niin en viitsi/jaksaa/kehtaa/saa aikaiseksi kysyä tätiä, serkkua, kaveria, tms lapsenvahdiksi, vaan annan asian vaan olla.
Mä oon kysyny kyllä kaikilta keltä vaan voi,mutta aina niillä on parempaa tekemistä =( Mutta jos täs nyt jaksais vielä pari kolme vuotta,niin isoin olis tarpeeksi vanha kattomaan pienempien perään että sais edes joskus vaikka päiväunet nukkua tai jotain.