Miten sitä osaisi päättää että halutaanko tietää lapsen sukupuoli vai ei

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
välillä miehen kanssa ajatellaan että joo olis ihan kiva tietää ja välillä taas tuntuu että ei haluta tietää. Sukupuoli olis tiedossa eikä tarvis kuin soittaa vaan niin se kerrottais. Jotenkin ajatus kutkuttaa mutta...

Vauvan tulossa on ihan riittävästi kutkuttavan jännittäviä asioita joten musta on ainakin kiva tietää jo jotain uudesta tulokkaasta.On niinkuin tutumpi.Voi nimeäkin miettiä paremmin.
On tiedety esikoisesta ja nyt myös tästä masussa olevasta pikkusiskosta.Esikoisenkin on kiva tuntea vauva tutummaksi kun tietää että sisko tulee,nimeäkin jo käytetään masuvauvasta perheen kesken.

Kyllä minua ainakin helpotti, kun sain tietää tämän nelosen sukupuolen. Helppoa etukäteen varautua vaatehankinnoissakin ja voi töksäyttää uteliaille(sukulaisille) suoraan sen. :whistle:

Me ei haluttu tietää lapsen sukupuolta kummassakaan raskaudessa. Minulle oli oikeasti ihan sama kumpaa sukupuolta sieltä on tulossa, minua mietityttivät ihan muut asiat eli siis onko tuleva vauva terve. Olen vissiin kamalan vanhanaikainen, kun halusin jättää lapsen sukupuolen yllätykseksi.
Vaatteita en hankkinut vauvoille etukäteen, tai sain niitä toki sukulaisilta ja äitiyspakkauksen kuteet sopii sekä tytölle että pojalle. Ja olisin kyllä laittanut tytöllekin sinistä. No, kaksi poikaa meillä on. :)

Yhteistyössä