miten snä toimit tai toimisit tässä asiassa

Alkuperäinen kirjoittaja Neljäkymppinen;29243536:
No eikö ap juuri aluksi pyytänyt vain asiallisia vastauksia, eivätkö noiden asiattomien kommenttien kirjoittajat osaa lukea?

Ja kyllä, tässä iässäkin kaikki ihmiset eivät muutu sopuisiksi taikaiskusta, vaan ihmissuhteet ovat enemmän taivähemmän haastavia :). Ja ihan on loppututkinto yliopistosta :)

Luulisi yliopistossa opiskelleen ymmärtävän, että jos julkisella keskustelufoorumilla kysyy jotain, niin ei voi/kannata itse jo etukäteen lähteä määräämään, millaisia vastauksia sitten ainoastaan haluaa.
Tuollainen vain ärsyttää ihmisiä, jolloin vastauksena saa juuri sitä, mitä yritti kieltää.

Meloninenät saavat jäädä kotiin. Heiltä kysyttiin, heiltä kysyttiin jopa ensin. Eli saivat valita, lähtevätkö mökille vai eivät. Eivät halunneet, joten nyt elävät päätöksensä kanssa.

[QUOTE="vieras.";29243298]Ou nou, aikuisia ihmisiäkö työ ootta? Mä en kyllä myöskään mielelläni lähtisi pariskunnan kanssa, jonka toinen puolisko esim. on hakannut toista tai muuta ihan hirveetä tehnyt, mutta en kyllä kerran kieltäydyttyäni hinkuais enää mukaankaan.[/QUOTE]
missä täällä sanotiin, että mies on hakanniut jotakin, ei oo koskaan lyönyt ketään.

[QUOTE="vieras.";29243692]Meloninenät saavat jäädä kotiin. Heiltä kysyttiin, heiltä kysyttiin jopa ensin. Eli saivat valita, lähtevätkö mökille vai eivät. Eivät halunneet, joten nyt elävät päätöksensä kanssa.[/QUOTE]no tähän asti on halunneet ja jatkuvasti kyselleet, milloin voisivat tulla käymään tai milloin me sinne ja voitasko porukalla tehdä jotain. no nyt kun olis ollut tilaisuus, niin passannut. muille sopi. joten olkoot melonit nokassa keskenään

Eli heitä pyydettiin, ei käynyt. Hommasit uuden porukan, se on nyt myöhäistä.

Mulla on 2 siskoa, eivät tule toimeen (joulukortit lähettävät, muuten eivät ole vapaaehtoisesti tekemisissä). Pyysin ensin siskoa A perheineen meidän kanssa risteilylle, koska oltiin siskon B kanssa viimeksi. Ei me voida kun pojalla on treenit ja tyttökin on niin vaikea esimurkku.

Pyysin sitten B:tä ja on varattu hytit ym. Mitä tekee A? Nillittää mulle, että oltais me voitu silti tulla, mutta ei sitten kun olette mielummin B:n kanssa ja soittaa äidillekin, että X (=minä) on vain B:n perheen kanssa, ei välitä heistä vähääkään.... huoh... mä oon kuopus, 35 v ja A 45 ja B 43.

Yhteistyössä