Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no en tiedä mitä se tarkoittaa...? ai ettei ole vielä valmis kouluun? En mä mitään ajattele.
Alkuperäinen kirjoittaja Marabella:Oma perhe käyttäytyy lasta kohtaan normaalisti.Nyt täytyy tänään kertoa pojalle,että käy eskaria kaksi vuotta.Ei olisi ollut välttämätöntä laittaa poikaa uudelleen,mutta meistä vanhemmista se tuntui parhaimmalta vaihtoehdolta..jos sillä vältettäisi muita ongelmia tulevaisuudessa.
Mutta odottakaan kun miehen sukulaiset aloittaa pojan mollaamisen,mun haukkumisen jne.Kattokaas kun en ole korkeasti koulutettu,kuulun alempaan kastiin,niin kaikki ongelmat lapselle tulee multa.
Alkuperäinen kirjoittaja loru:En mitään ihmeellistä. Lapsen parastahan siinä ajatellaan. Kertaaminen on tärkeää jo lapsen oman itsetunnonkin kannalta.
Sitäpaitsi jos lapsi on syntynyt vaikka joulukuun lopulla niin vuodella lykkääminen voi olla todellakin hyvä juttu.
Oma perhe käyttäytyy lasta kohtaan normaalisti.Nyt täytyy tänään kertoa pojalle,että käy eskaria kaksi vuotta.Ei olisi ollut välttämätöntä laittaa poikaa uudelleen,mutta meistä vanhemmista se tuntui parhaimmalta vaihtoehdolta..jos sillä vältettäisi muita ongelmia tulevaisuudessa.
Mutta odottakaan kun miehen sukulaiset aloittaa pojan mollaamisen,mun haukkumisen jne.Kattokaas kun en ole korkeasti koulutettu,kuulun alempaan kastiin,niin kaikki ongelmat lapselle tulee multa.
Alkuperäinen kirjoittaja se toinen täti harmaantui:Alkuperäinen kirjoittaja Marabella:Oma perhe käyttäytyy lasta kohtaan normaalisti.Nyt täytyy tänään kertoa pojalle,että käy eskaria kaksi vuotta.Ei olisi ollut välttämätöntä laittaa poikaa uudelleen,mutta meistä vanhemmista se tuntui parhaimmalta vaihtoehdolta..jos sillä vältettäisi muita ongelmia tulevaisuudessa.
Toi on kurjaa.
Ei se akateemisuuskaa/korkeakoulutus ole automaattinen tae paremmuudesta.
Yhtä akateemikkoperheen tyttären eskarivuotta seuraanneena voin sanoa että kyllä niitä erilaisia lapsia löytyy kaikista kansankerroksista.
Alkuperäinen kirjoittaja Marabella:[
Kunhan nyt vain osaavat sitten turpansa pitää kiinni edes pojan aikana jos jotain sanomista tulee.Ettei pojan tarvi kuunnella,herkkä kun luonteeltaankin vielä on.Mulle on ihan sama mitä ajattelevat,kunhan osaavat pojan aikana käyttäytyä.
Alkuperäinen kirjoittaja Marabella:Alkuperäinen kirjoittaja loru:En mitään ihmeellistä. Lapsen parastahan siinä ajatellaan. Kertaaminen on tärkeää jo lapsen oman itsetunnonkin kannalta.
Sitäpaitsi jos lapsi on syntynyt vaikka joulukuun lopulla niin vuodella lykkääminen voi olla todellakin hyvä juttu.
Poika on syntynyt aivan marraskuun viimeisimpinä päivinä.Kooltaankin jo on muita ikätovereitaan pienempi,sekä kehityksessä muutenkin aina ollut pientä viivettä.
Nyt kun näki ne kaikki testit,niin kyllä täytyy paljon lapsen osata ennen kouluun menoa..ihan hirvittää.Mutta vinkkinä vain muille,että jos lapsi ei ole kiinnostunut piirtämisestä ,kannattaa rohkaista ja yrittää kaikin keinoin mielenkiintoa sitä kohtaan saada.Sillä hienomotoriikasta johtuu moni hankaluus eskarissa.Meille vain neuvolassa sanottiin,että ei kaikki vain pidä piirtämisestä,maalaamisesta jne...ei tarvi huolestua.Mutta jos ei oltaisi sitä uskottu,niin ehkä nyt ei olisi mitään vajavaisuutta pojalla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no en tiedä mitä se tarkoittaa...? ai ettei ole vielä valmis kouluun? En mä mitään ajattele.
Alkuperäinen kirjoittaja Marabella:Kun kuulette että lapsi käy eskaria 2v (pidennetty oppivelvollisuus)??
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Jos nyt muuten tosissaan mietitään niin miksi ihmeessä lapsi pitäisi saada mahdollisimman äkkiä kouluun ja sieltä pois?
Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Jos nyt muuten tosissaan mietitään niin miksi ihmeessä lapsi pitäisi saada mahdollisimman äkkiä kouluun ja sieltä pois?
Mitä tarkoitat?