Miten suhtautuisit jos saisit tietää että mies aikoo pettää...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MasentaaHarmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MasentaaHarmaana

Vieras
Sain selville sattuman kautta että miehellä on ollut tiivistä puhelin ja facebook viestittelyä erään naisen kanssa. Ovat öisin myös soitelleen piiiitkiä puheluita toisilleen kun minä olen nukkunut autuaan tietämättömänä.
He olivat ennen työkavereita mutta eivät enää. Työkaveruuden aikana eivät vielä touhunneet mitään ylimääräisiä.

Yhteydenpito on siis sellaista että lähettelevät toisilleen kuvia itsestään, juttelevat niitä näitä ja välillä seksijuttujakin. Ovat puhuneet yhteisestä illanvietosta ja kahvilla käynnistä useita kertoja mutta eivät ole ilmeisesti toteuttaneet. "Pelkäävät" mitä kaikkea sitä tapahtuukaan jos/kun näkevät toisensa kahden kesken. Eivät "voi välttämättä hillitä himojaan" niinkun nainen viestissä sanoi. Ja siihen oli miehen vastaus ettei tarvitsekkaan :(

Tää kaikki tuli aivan puskista itselle.
Luulin että meillä on kaikki hyvin ja mies hellittelee ja juttelee ihan entiseen malliin.
Ei mitään merkkejä ongelmista ole ollut näkyvissä.
Seksiä pienen vauvan takia on n 1krt viikossa kun ennen oli ehkä 3 krt.
Mutta on se nyt kumma jossei vauva-aikana pysty himojaan sen verran kurissa pitämään ettei hetkellinen seksikertojen vähentyminen heti aja suhteeseen!!
Tai opettelisi edes puhumaan asioista jka ilmaisemaan jos on tyytymätön.

Mitä tässä nyt tekisi...?
Olen niin vihanen ja pettynyt että mietin jopa kostoa.
Mies on kertoillut naiselle että kaipaa sellaista ja sellaista seksiä ja tietynlaista huomiota, kun minun kanssa on aina taas toisenlaista. Eikä ole koskaan sanallakaan maininnut että kulta kokeillaanko välillä tällästä erilaista!

Ajattelin että seuraavat pari viikkoa annan vaikka joka päivä, pidän huolta että olen tällingeissä ja suihkunpuhtaana aina kun mies tulee töistä, ja annan sitä "toisenlaista" seksiä ja "erilaista" huomiota ihan yllättäen joka kerta.
Sitten parin viikon päästä lyön totuuden tiskiin ja pyydän miestä selittämään touhunsa.

Mitä te tekisitte?

Kyllä mua loukkais myös jo tuollaiset puheet ja keskustelut. Ja tuo suunnitelmallisuus :O

Sinun suunnitelma kuulostaa ihan hyvältä, tuon parin viikon jälkeen ei mies ainakaan voi väittää etteikö teillä olisi ollut jotain erilaistakin. Tärkeimpänä pitäisin juurikin tuota keskustelua ENNEN kuin mitään fyysistä pettämistä on tapahtunut (henkinen pettäminen on jo), ehkä se herättää miehen tajuamaan mitä todella on tekemässä ja mahdollisesti menettämässä.

Mutta varmasti hankala tilanne ja vaikea toteuttaa :(

Siihen en oo ihan vielä valmis että suoraan jättäisin...
Pieni lapsi, koirat ja vasta muutettu uuteen kämppään.
Rakastan häntä kyllä (vaikkei se tässä mielentilassa nyt tunnukkaan) ja tahtoisin uskoa että jotenkin pystytään jatkamaan, tai ainakin yrittämään. Meillä on niin paljon hyvää pois heitettäväksi (tai ainakin luulin niin...)

Pahinta on tää vihaisuus! Tekisi niin mieli potkasta toista vyönalle ja antaa samalla mitalla takaisin!

Hitto ME oltiin TIIMI jossa aina voi tukeutua toiseen ja painaa pään olkaa vasten,
nyt tuntuu että se kaikki on vaan ihan paskana...
Miten hitossa tästä jaksa eteenpäin.

Todella törkeää ja itsekästä käytöstä mieheltä kun on vielä pieni vauva kotona. Menee vain omien himojensa perässä ajattelematta perhettään. En jäisi odottamaan että pettää fyysisesti, sen verran epäkunnoittavaa ja sikamaista käytöstä on ollut jo so far.

Kyllähän miehen pitää tajuta että on tehnyt väärin eikä niin että nyt palkitaan seksillä jne kun on mennyt pettämään (vaikkakin henkisellä tasolla toistaiseksi).

Siihen en oo ihan vielä valmis että suoraan jättäisin...
Pieni lapsi, koirat ja vasta muutettu uuteen kämppään.
Rakastan häntä kyllä (vaikkei se tässä mielentilassa nyt tunnukkaan) ja tahtoisin uskoa että jotenkin pystytään jatkamaan, tai ainakin yrittämään. Meillä on niin paljon hyvää pois heitettäväksi (tai ainakin luulin niin...)

Pahinta on tää vihaisuus! Tekisi niin mieli potkasta toista vyönalle ja antaa samalla mitalla takaisin!

Hitto ME oltiin TIIMI jossa aina voi tukeutua toiseen ja painaa pään olkaa vasten,
nyt tuntuu että se kaikki on vaan ihan paskana...
Miten hitossa tästä jaksa eteenpäin.

Joo, mutta ajattele, mies ei tunne samalla tavalla kuin sinä, vaan häntä kiinnostaa miltä omassa munassa tuntuu enemmän kun että miten hänen perheensä voi. Miten sellaisessa suhteessa voi olla, miten talot ja muu voi mennä sen edelle ettei toinen arvosta ja kunnioita perhettään?

Ja suoraan sinuna ainakin ottaisin puheeksi kaiken tuon. Laittaisin katsomaan silmiin, ja kertomaan, että mitä oikein touhuaa ja miksi.

Todella pahalta varmasti tuntuu :(. Jos vaan kykenet tuohon, mitä suunnittelet, niin tee se. Vaikka varmaan järkevämpää olis ensin jutella asiallisesti mikä suhteessanne on miehen mielestä pielessä kun tuollaisia puuhailee ja sitten jos haluja löytyy niin alkaa yhdessä parantamaan sitä suhdettanne.

Jos pystyisit olemaan fiksu ja pelinainen niin voisit tehdä vaikka näin.

Eli älä ota asiaa puheeksi miehesi kanssa, koska luultavasti siitä tulee vain riita ja asiat rupeavat sen takia menemään huonompaan suuntaa. Vaan tee juuri noin kuin suunnittele. Näytä että juuri SINÄ pystyt antamaan hänelle tuota erilaista seksiä. Ole aktiivinen ja houkuttele miehesi unohtamaan tuo toinen nainen.

Itse en tuollaiseen pystyisi, vaan ottaisin asian puheeksi ja sitten tulisi riitaa ja ero selvittämättömien riitojen vuoksi. Teillä on kuitenkin pieni lapsi, joten sen vuoksi kannattaa tehdä kaikkensa jotta perhe pysyy koossa. Joskus se vaatii äärimmäisiä tekoja ja nöyrtymistä. Ja yhden eron jälkeen ja uuden miehen löydettyäni ja naimisiin mentyäni olen päättänyt, että ei se "värkki" siitä kulu vaikka antaisi vaikka juuri silloin ei huvittaisi. Parempi sitten vain teeskennellä ja tehdä toinen onnelliseksi. Loppupeleissä olen huomannut, että myös itse olen silloin onnellisempi kun mieheni on onnellinen. Aina ei kaikki asiat miellytä itseä, mutta sellaista tämä elämä on ja sen kanssa on vain opittava elämään.

:( tuo kuulostaa varmasti monen korviin pahalta. Mutta tämä on minun mielipide ja kumpuaa elämänkokemuksesta.

Ja vielä sen verran, että jos mies jo olisi pettänyt niin silloin asia olisi ihan toisin. Vaikka onhan tuollaisen suunnittelukin kuitenkin jo osittain pettämistä.

mikset nosta sitä kissaa pöydälle heti?

Ehkä se on tosiaan fiksumpaa näin...

En tiedä, pää on yhtä mylläkkää kun se ihminen mihin on luottanut eniten maailmassa pettää luottamuksen näin.

Järkyttävää vielä, että lähipiirissä on ihan lähiaikoina ollut kaksi eroa jotka on johtunut pettämisestä, ja ollaan miehen kanssa juteltu että mikä ihmisiä vaivaa nykyään kun ei omaa parisuhdetta arvosteta ja siihen ei panosteta... :(

Nii-ih, ehkä mies voi nyt omakohtaisesta kokemuksesta mullekkin kertoa mikä niitä ihmisiä vaivaa.

Minusta tuollainen hameen perässä juokseminen raskaus- tai vauva-aikana kertoo sen luokan luonteen köyhyydestä, että todennäköisesti kokisin luottamuksen menneen kokonaan. Oma suhtautumiseni pettämiseen on löystynyt vuosien myötä, mutta tällainen silti iskee kyllä minuunkin hemmetin törkeänä ja epäkunnioittavana tekona. Nimenomaan tuo vehkeily, samaan aikaa esitetään että kaikki on kunnossa ja tehdään omia suunnitelmia kun puoliso on kiireinen hoitaessaan yhteistä lasta ja perhettä. :x

• Tykkää
Reactions: nöppönen
Siis mitä hittoa...mies tekee väärin ja sä annat hälle vastineeksi huippuhyvää seksiä?

Muin nähdäkseni sun miehesi ai aio sinua pettää...hän on pettänyt jo. Ei ehkä fyysisesti panemalla, mutta kaikin kaikilla mahdollisilla muilla tavoilla kyllä.

Mä antaisin miehelle korkeintaan suuseksiä kera hampaiden ja potikisin ukon pihalle.

... hakeutuisitte suoraan perheterapiaan. Itse oisin ainakin NIIN raivoissani, että keskustelusta tulisi sekavaa huutoa. Sanoisin vaan miehelle, että nyt mennään terapiaan tai sitten se on tässä (vaikka ei ehkä olisikaan). JOs omaan mieheen ei voi luottaa vaikeimpana aikana (kun vauva on pieni ja toipuu synnytyksestä) niin en kyllä pyustyis kunnioittamaan enää tuo9n jälkeen tippaakaan. Ja mulla ois ainakin itsekunnioitus noin miljoona kertaa tärkeämpää kuin joku helkkarin mökki...

Ehkä se on tosiaan fiksumpaa näin...

En tiedä, pää on yhtä mylläkkää kun se ihminen mihin on luottanut eniten maailmassa pettää luottamuksen näin.

Järkyttävää vielä, että lähipiirissä on ihan lähiaikoina ollut kaksi eroa jotka on johtunut pettämisestä, ja ollaan miehen kanssa juteltu että mikä ihmisiä vaivaa nykyään kun ei omaa parisuhdetta arvosteta ja siihen ei panosteta... :(

Nii-ih, ehkä mies voi nyt omakohtaisesta kokemuksesta mullekkin kertoa mikä niitä ihmisiä vaivaa.

Koska itse on ainakin huomannut sen et mitä enemmän sitä päässään pohtii ja miettii sitä miten, missä, koska, whaat.. Niin sitä vihaisempi susta tulee ja sitä huonommin sitä asiaa selvitellään enää siinä vaiheessa.

Koska toi mitä suunnittelet ei välttämättä toimi. Tai sä voit luulla et se toimii ja sit kuitenki mies siinä sivus jatkaa hommiaan. Sen jälkeen sulla luultavasti sumenee kiukusta ja sit ei keskustelusta ainakaa tule mitään.

Kissi pöydälle heti. Seurauksista kukaan ei osaa etukäteen sanoa mitään.

Minäkin kannatan asian esille ottamista.

Mikäli mies tahtoo jatkaa suhdetta kanssani, saa yhteydenpito tuohon naiseen loppua ja niitä mielipiteitä esim. seksitä herua vain minulle.

Yhteistyössä