No niin.
Opettaja oli sit eilen jutellut kiusaajan kanssa, ja sit näillä tytöillä oli ollut yhteiskeskustelu keskenään, jossa mukana oli 3 opettajaa.
Tytöt olivat sopineet, ja tietenkin oli luvattu ettei asia toistu jne.
No, eilen illalla tytölle soitti taas joku, tuntemattomasta / estetystä numerosta ja siellä poika oli nauranut ja sanonut, että "Mä oon vähä ***** (mun tytön nimi) ja mä tykkään käyttää vaaleanpunaisia rintsikoita ja laittaa niihin pumpulia." |O
Sovittiin tytön kanssa, ettei vastaa mihinkään puheluun, jossa ei näy numero, tai numero on vieras tytölle. Ja että tyttö puhuu tästä koulussa tänään opettajalle.
Oli tää kiusaaja ohimennen eilen maininnut tytölle vielä, että "Menit sit kielimään", mutta mitään muuta ei ollut tyttöjen välillä puhuttu eikä muutenkaan mitään ollut tapahtunut.
Kiusaaja oli saanut myös jälki-istuntoa, ja repinyt sen jälkkärilapun ja sanonut omille ystävilleen, ettei aio istua kielijän takia yhtään tuntia koulun jälkeen :/
Kiusaajan kotiin, tai sinne sijaiskotiin siis, on oltu myös yhteydessä asiasta ja siellä ollaan tietoisia tästä.
Mutta katsotaan nyt, jos kiusaus ei lopu, niin sit mie vien sen asian vaikka poliisille. En mie kyllä ala tuollaista katselemaan ja kuuntelemaan.
Vaikka kyllä mua surettaa se kiusaajakin. Ei voi tyttö-raasulla kovin hyvä olo olla itselläänkään, kun tuollaista tekee

Vaikka ei se oma kurja olo silti oikeuta kiusaamiseen.