"nips", sehän sen tarkotus onkin. Ennen tää palsta oli viihdyttävä kaikkine elämää suurempine persoonineen, nykyään äitylit on täynnä samanlaisia pällinaamoja. Viihdyttävää ja naurettavaa porukkaa!
:saint:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
"nips", sehän sen tarkotus onkin. Ennen tää palsta oli viihdyttävä kaikkine elämää suurempine persoonineen, nykyään äitylit on täynnä samanlaisia pällinaamoja. Viihdyttävää ja naurettavaa porukkaa!
Täältä on tasaiseen tahtiin savustettu kiusaamalla ulos moni nikki..
Ehkei kaikki ole ihan kunnossa tämänlaisilla ihmisillä. Valitettavasti.
Varmaankaan ei. Mietin vaan kuinka tylsä oman elämän täytyy olla, jos jaksaa kuitenkin itselle oikeasti vieraan ihmisen asioita kaivella. Minustakin täällä on ärsyttäviä nikkejä ja varmasti minäkin ärsytän jotakin. Mutta omassa elämässä on sen verran tekemistä, ettei minun kenenkään tuntemattoman asioita tarvitse alkaa kaivelemaan ja siitä täällä levittelemään. Tai kaivella jonkun aikaisempaa virhettä kuukausitolkulla..
Muistetaan kaikki ja liioitellaan niitä vielä ja luullaan ja kaivellaan. Jos ihminen inhottaa tai ei halua nähdä tai kuulla hänestä mitään niin sellainen sivuutetaan. Täällä on paljon niitä joiden jutut sivuutan kokonaan en siis muista heistä yhtään mitään. Mutta pelottavaa on se, että nämä ihmiset muistaa kaiken ja vähän omiaankin vielä :O Ja sitten vielä pitäisi uskoa, että kyseinen henkilö ei mitenkään kiinnosta häntä :O
Niimpä. Ymmärrän, että joskus on huono päivä ja tulee sanottua tahtomattaankin vähän liian pahasti, mutta oikeasti täällä on paljon nikkejä, jotka ovat puhtaasti ilkeitä. Ja ihan mustia sellasia. Ja sitten nämä kiusaajat viel tukevat toisiaan.. Porukalla yhtä vastaan tuntuu olevan niin hauskaa.
yleisesti provot saa ihmisiin eloa ja palsta kukoistaa mielipiteitä. Ei taida kukaan keksiä enää hyviä aloituksia missä olisi virtaa ja mielenkiintoa.
Mä tykkäsin ainakin silloin kun aloitin täällä -08. Oli kivaa ja tiukkaa keskustelua monista asioista. Nykyisin tää on tämmöstä...mennyt ihan häiriköinniksi, muiden haukkumiseksi ja vaikka ja miksi.
Mä olen ollut palstalla jo 12 vuotta, taidan olla viimeisiä dinosauruksia. Näinä vuosina palsta on muuttunut paljon, mutta niin on tietysti muuttunut porukkakin täällä ja maailmanmeno. Tänä päivänä tuntuu olevan ihan yleistä repiä hupia toisten ihmisten ulkonäöstä, kodista, lapsista, työttömyydestä, epäonnistumisista tai mistä vaan toisen ihmisen ei-niin-täydellisyyttä-hipovasta asiasta. Ja jos sitten joku onneton vaikuttaakin olevan täydellinen, niin siitä sitten revitään kateellisina vaikka mitä. Ja kyse ei nyt ole vain tästä palstasta vaan mistä tahansa paikasta sosiaalisessa mediassa. Ja valitettavasti joskus myös ihan irl. Kun aiemmin viihde oli mukavaa, hyväntahtoista ja iloista, niin nykyisin se on ilkeää, pahantahtoista ja vahingoniloista.Alkuperäinen kirjoittaja Määä;28203186:Mä kävin vuosia sitten ellit-keskusteluissa, ja siellä tapahtui sama ilmiö.
Meillä oli ihan kiva nikillinen porukka, mutta hiljaalleen se haukkuminen meni ihan mahdottomaksi, ja hiljalleen porukka häippäsi.
Eikä siellä nyt tarvinnut olla mitenkään erityisen värikäs eikä provosoiva, ihan mikä tahansa vanha juttu piti kaivaa aina esiin, ja alkaa haukkua nikkiä.
Nämä mellastajat saivat sitten vissiin tahtonsa lävitse, nykyään kun olen käynyt vilkaisemassa, siellä on täysin kuollutta, etusivulla pyörii jotain vuodelta 2007 olevia ketjuja.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28203298:Mä olen ollut palstalla jo 12 vuotta, taidan olla viimeisiä dinosauruksia. Näinä vuosina palsta on muuttunut paljon, mutta niin on tietysti muuttunut porukkakin täällä ja maailmanmeno. Tänä päivänä tuntuu olevan ihan yleistä repiä hupia toisten ihmisten ulkonäöstä, kodista, lapsista, työttömyydestä, epäonnistumisista tai mistä vaan toisen ihmisen ei-niin-täydellisyyttä-hipovasta asiasta. Ja jos sitten joku onneton vaikuttaakin olevan täydellinen, niin siitä sitten revitään kateellisina vaikka mitä. Ja kyse ei nyt ole vain tästä palstasta vaan mistä tahansa paikasta sosiaalisessa mediassa. Ja valitettavasti joskus myös ihan irl. Kun aiemmin viihde oli mukavaa, hyväntahtoista ja iloista, niin nykyisin se on ilkeää, pahantahtoista ja vahingoniloista.
Se, että ihmisiä tulee ja menee, ei ole mitenkään kummallista. Moni notkuu palstalla sen ajan, kun ei ole työelämässä. Kun paluu töihin koittaa, ei perheen, kodin, harrastusten ja sosiaalisten suhteiden lisäksi jää enää aikaa palstailuun. Elämässä alkaa puhaltaa uudet tuulet ja palsta jää unholaan. Ihan normaalia.
Monet "wanhat" ovat sanoneet palstailun lopetettuaan/vähennettyään, että ei vaan ole enää mitään kirjoitettavaa. Samoista asioista on kirjoittanut vuosien varrella jo kymmeniä kertoja ja lopulta tulee se tilanne, ettei jaksa keskustella samasta aiheesta enää viidettäkymmenettäseitsemättä kertaa. Ja kummasti "wanhat" ovat löytäneet toisensa myös palstan ulkopuolelta, joten heillä jutut jatkuu, vaikkeivät enää palstailekaan.
Uskoisin myös, että kun täällä on vasta vähän aikaa ollut, tulee avanneeksi ja lukeneeksi vain sellaisia ketjuja, jotka itseä kiinnostaa. Eikä siinä vaiheessa vielä satunnaisista tökeröistä viesteistä välitä. Sitten, kun skrollaa kahta ekaa sivua etsiäkseen otsikkoa, joka edes jollain tavalla kiinnostaisi (ts ei ole kymmeniä kertoja puhki kaluttu aihe) , niin ne tökeröt viestit hyppää niistä ketjuista silmille ihan eri tavalla. Väittäisin siis, että vikaa on myös lukijassa, jos ja kun ei osaa hypätä ilkeilyjen yli.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28203298:Monet "wanhat" ovat sanoneet palstailun lopetettuaan/vähennettyään, että ei vaan ole enää mitään kirjoitettavaa. Samoista asioista on kirjoittanut vuosien varrella jo kymmeniä kertoja ja lopulta tulee se tilanne, ettei jaksa keskustella samasta aiheesta enää viidettäkymmenettäseitsemättä kertaa. Ja kummasti "wanhat" ovat löytäneet toisensa myös palstan ulkopuolelta, joten heillä jutut jatkuu, vaikkeivät enää palstailekaan.
Mikä on se laajempi porukka?
Sama juttu, olin juuri kaksi viikkoa poissa ja nyt kolmena päivänä tässä ollut ja eipä täällä mitään...totuttua käytöstä tämä vain on.