miten tässä näin kävi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
olen aina halunnu 2 lasta. nyt esikoinen 6v, ja toista ollaan yritetty jo yli vuosi. pitäs lähtee lapsettomuushooitoihin. mutta nyt tuntuu etten halua toista lasta olenkaan. en halua olla raskaana ja turvota, synnyttää. enkä halua kuunnella sitä pikku vauvan parkumista ja herätä monta kertaa yössä... ja se vaippa rumba... en halua.
miehen kans sovittiin et siirretään lapsen hankintaa. mut nyt tuntuu etten halua toista lasta ollenkaan. minulla on yksi lapsi ja se riittää. mutta miehellä ei omaa lasta ole...

Mä kans alux halusin lapsen mieheni kans sit en enään halunnut mul ed avioliitosta 12v poika.Sit 2v yrittämisen jälkeen sattumalta tulin raskaaksi niin eipä antanut mies aborttia tehdä vaikka en enään lasta halunnut oli mieheni ensimmäinen lapsi.

en osaa ottaa kantaa tuohon loppuun mut me yritettii kaks vuotta ja mietittiin tosissaan hoitoja mut jäänyt jotenki takaalalle ja kuis kävikään viikkoja 15 takana :) kyllä se mieli voi muuttua olen miettiny itekkin useasti tota asiaa. edellisetä synnytyksestä jo kuitenki 9 ja puol vuotta. tsemppiä

Yhteistyössä