miten te olette hakeneet töitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neuvoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neuvoja

Vieras
esimerkiksi vaikkapa kauppaan tai johonkin muualle?
menettekö kaupan infoon kyselee vai soitatteko kauppaan vai?
ainakaan netin kautta ei kannata lähetellä,ei ne ota sen kautta töihin,ainakaan itse en ole koskaan päässyt.

ja toisaalta haluaisin opiskella jonkun ammatin kun olen aina ollut kotiäiti mutta ei oikein ole varaa siihen tällä hetkellä..ja ilman ammattia ei pääse mihinkään.

toiseena toiveena olisi posti mutta mutta..sain numeron ystävältäni joka on postissa töissä mutta kun soitin niin ei tarvita tällä hetkellä lisätyövoimaa :(

Tällä hetkellä itse lähettelen hakemuksia paikkoihin, joihin halutaan lisätyövoimaa. Ei tosin ole tärpännyt.

Paras konsti on varmasti mennä käymään yrityksessä paikan päällä.

Tuohon koulutuskohtaan suosittelisin sinulle oppisopimuskoulutusta. Siinä opit/saat ammatin työssäoppimalla.

Alkuperäinen kirjoittaja :P:
kehtaako mihinkään mennä kun ei osaa mitään muuta kun kodin siivousta :p

No jos et pidä siivoamista pahana, niin mene siivousrinkiin töihin. Tai ISS:lle tai SOL:lille, tai Lassila & Tikanojalle. Itse pääsin ISSille töihin opiskeluaikoina toimistosiivoojaksi, eikä mulla mitään sen alan koulutusta ollut.

MIKÄ TEITÄ MAMMOJA VAIVAA?? ROHKEASTI VAAN KYSYMÄÄN VAIKKA SUORAAN INFOSTA TAI SOITTAA PUHELINLUETTELO LÄPI! MIKÄÄN MUU EI OLE NIIN HÄVETTÄVÄÄ KUIN SE, ETTEI KEHTAA MENNÄ KYSELEMÄÄN TÖITÄ!!KEHTAA JA PITÄÄ, JOS NIITÄ HALUAA aikuisen oikeesti!!! Onnea työnhakuun!! ps. itse kaikki olen paikanpäältä kysellyt, ei se huonokaan vaihtoehto ole, pääsee suoraan tulevan pomon juttusille, jos sattuu olemaan paikalla!!

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:

No jos et pidä siivoamista pahana, niin mene siivousrinkiin töihin. Tai ISS:lle tai SOL:lille, tai Lassila & Tikanojalle. Itse pääsin ISSille töihin opiskeluaikoina toimistosiivoojaksi, eikä mulla mitään sen alan koulutusta ollut.

mut täytyykö niissä olla ajokortti?
en omista ajokorttia :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:

mut täytyykö niissä olla ajokortti?
en omista ajokorttia :(

mulla sama juttu, ei korttia mutta siivoustyö ois jees.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
en tiedä mut mua vaan jotenkin nolottaa kysyä töitä kun ei ole hankkinut ammattia,vaikka toisiin töihin ei paljon ammattia tarvita mutta silti.

joihinkin siistijän hommiin vaaditaan se siistijän-laitoshuoltajan koulutus, valitettavasti

Siivousrinkiin saattaa tarvita ajokortin. Mutta itse tein toimistosiivousta aina samalla toimistolla, ja sinne pääsin pyörälläkin. Joskus tuli keikkoja naapurikuntaan tekemään jotain isompaa siivoa, mutta sitten pääsi pomon kyydillä.

Olen ollut niin onnekas, että mun ei oo tarvinu haea töitä. Ekaan työpaikkaan pääsin suoraan harjoittelun jälkeen ja toiseen soitettiin, kun olin vielä töissä.