Miten te saatteki niistä kodeistanne niin nättejä :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IamWeasel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja aaq:
jotenkin kiva mutta jotain puuttuu

Niinpä, siitä puuttu elämä ja säröisyys. Kaikki on liian uutta, harkittua ja kylmää. Mitään asukkaista tuo ei kerro, ei heidän harrastuksistaan, historiastaan jne.
Kylmää ja persoonatonta.

Niin ja siis mun ongelma miksi mä en tästä meidän kodista pitää.. on ehkä se, että tämä on vanha talo (rakennettu muistaakseni vuonna -69) ja paikat on sen mukaiset.. Nyt kun 1 huone on remontoitu, muut huoneet näyttää ihan karseillta (eikä tuo yksikään huone remontoituna näytä niin kivalta kuin voisi, sen vuoksi että se on taas täyteen ahdettu tavaraa :headwall: ) Asunto on kolmio 67,5 neliöö eli pieni ja ahdas..

Näkyihän nuo kuvat.Oli kyllä ihan jees.Minä olen tullut siihen tulokseen että meillä se on rahasta kiinni.Eili yksinkertaisesti ei ole varaa sijoittaa kaikkeen yhtenevään = kalliseen. Pikkuhiljaa olen koittanut minäkin laitella,mutta tuntuu,että ikinä ei ole oikein tyytyväinen lopputulokseen.Pitäis varmaan joku ammatti-ihminen palkata.Tai sitten laittaa kaikki kerralla uusiksi.

Liian persoonatonta mun makuun. Yritetty tehdä viimeisen päälle hienoa ja stailia, mutta mitään omaa siihen ei ole tuotu mukaan. Tuollaisiahan nyt kaikki paikat ovat pullollaan.

1. Karsimalla tavaraa ja pitämällä paikat siistinä. Ko kuvissa ei ole ylimääräistä roinaa näkyvissä.

2. Päättämällä väriteeman. Tuolla oli tummaa puuta, valkoista, harmaata ja väriläikkänä punaista. Tuon saa joko ostamalla kaikki kalusteet samasta firmasta, mutta myös a) pitämällä värimalleja mukana ja b) tuunaamalla kaikki sekalaiset kalusteet vaikka samalla värillä (esim valkoiseksi tai mustaksi) ja tekemällä samanlaiset irtopäällysteet tuoleihin/sohviin/sänkyihin.

3. Tilaa saa myös pitämällä vähemmän tavaraa tai hankkimalla ison talon

Tietty persoonattomuus oli aistittavissa tuossa talossa. Kaikki oli niin samanlaista huoneesta toiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
1. Karsimalla tavaraa ja pitämällä paikat siistinä. Ko kuvissa ei ole ylimääräistä roinaa näkyvissä.
2. Päättämällä väriteeman. Tuolla oli tummaa puuta, valkoista, harmaata ja väriläikkänä punaista. Tuon saa joko ostamalla kaikki kalusteet samasta firmasta, mutta myös a) pitämällä värimalleja mukana ja b) tuunaamalla kaikki sekalaiset kalusteet vaikka samalla värillä (esim valkoiseksi tai mustaksi).
3. Tilaa saa myös pitämällä vähemmän tavaraa tai hankkimalla ison talon

Tietty persoonattomuus oli aistittavissa tuossa talossa. Kaikki oli niin samanlaista huoneesta toiseen.

Miten sitä tavaraa voi enempää karsia :ashamed: Mä oon jo koittanu turhat laittaa pois mutta kun nää ei vaan mahu.. Siks on pakko ollu ostaa noita säilytyskalusteita tänne ja niitä on nyt joka helvatan nurkka täysi :headwall:

Väriteema meillä on päin hanuria.. täällä on vähän mitä sattuu :( Täytyy pikkuhiljaa ostella sitten samaan tyyliin kalusteita.. Tosin olkkarissa on mun mielestäni liikaa nyt samaa plus että akvaario pilaa koko systeemin, minusta se ei vaan kuulu sinne.. kun ei oo mitään tyylitajua niin ei oo :snotty:

ja mä en voi laittaa mitään persoonallista koska.. omasta mielestäni olen tavis ja tykkään perusjutuista kuten mariskooleista, muumimukeista ja marimekosta.. enkä tykkää räikeistä jutuista enkä oikein edes tiedä mistä tykkään :laugh: että taitaa olla mahdoton tehtävä :snotty:

mä en kans jotenkaan osais elään tollasessa asunnossa,mitä noissa kuvissa oli.jotenkin kylmä tunnelma ja just tommonen kuvia varten tehty.

ap,laitapa kuvia kämpästäs ni jos täältä tulis jotain vinkkejä :)

me just muutettiin 70-luvun taloon eikä tehty muuta remonttia kuin keittiö uusittiin ja wc ja eteiset maalattiin.mä tykkään silti ihan hirveesti tästä.välttämättä muut ei tykkää mut mehän täällä asutaan :) enkä mäkään oikein osaa sisustaa :/

Yhteistyössä