Miten te toimitte, jos tunnette tulleenne loukatuiksi kaverin taholta (turhis varmaan..)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minävaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minävaan"

Vieras
Mulla pyörii vähän väliä mielessä, kun kaveri sanoi mulle mielestäni ilkeästi ilman syytä. Hän tavallaan pahoitteli, mutta ei kuitenkaan kunnolla pyytänyt anteeksi, siis huomasi itsekin sanoneensa sellaista mitä ei olisi pitänyt, mutta nyt mietin, onko hän oikeasti sitä mieltä, kuin minulle sanoi. Nyt ollaan oltu kuin asia olisi ok. Miten te toimitte, otatteko kaverien kanssa uudelleen asian puheeksi, jos se jää painamaan mieltä? Vai osaatteko antaa vain anteeksi, unohtaa ja jatkaa elämää? Mietin, olenko liian herkkänahkainen..

Mä otin viime viikonloppuna nokkiini erään kaverin sanomisesta, eikä mtn hajua tajusko kaveri sanoneensa edes väärin... En nimittäin alkanu asiaa selvittelemään vaan poistuin paikalta. Ehkä joskus tulevaisuudessa sopivassa tilanteessa otan asian puheeksi :)

Mökötän ja murehdin mielessäni, pistän välit poikki iäksi, sanomatta sanaakaan, puhun pahaa hänestä selän takana.

NO EN TODELLA, kerron että loukkaannuin, asia puhutaan selväksi.

Mä otin viime viikonloppuna nokkiini erään kaverin sanomisesta, eikä mtn hajua tajusko kaveri sanoneensa edes väärin... En nimittäin alkanu asiaa selvittelemään vaan poistuin paikalta. Ehkä joskus tulevaisuudessa sopivassa tilanteessa otan asian puheeksi :)

Musta kans tuntuu, että kaverini ei välttämättä tajunnut kuinka pahalta hänen sanomisensa tuntui. Voi kun olisi osannut heti alkaa selvittää hommaa, mutta menin jotenkin niin lukkoon, etten saanut sanottua oikein mitään silloin. Sitten taas tuntuu tyhmältä ehkä joskus myöhemmin alkaa penkoa vanhaa asiaa.. Kunpa kaveri ottaisi asian itse puheeksi, mutta en silti usko. Vaikeaa tää elämä joskus..

[QUOTE="joo";23215041]Mökötän ja murehdin mielessäni, pistän välit poikki iäksi, sanomatta sanaakaan, puhun pahaa hänestä selän takana.

NO EN TODELLA, kerron että loukkaannuin, asia puhutaan selväksi.[/QUOTE]

Voi kun olisin yhtä rohkea kuin sinä, että uskaltaisin ottaa asian uudelleen puheeksi. Myönnän, että murehdin, mutta en todellakaan laita välejä poikki enkä puhu hänestä pahaa kenellekään.

[QUOTE="minävaan";23215073]Voi kun olisin yhtä rohkea kuin sinä, että uskaltaisin ottaa asian uudelleen puheeksi. Myönnän, että murehdin, mutta en todellakaan laita välejä poikki enkä puhu hänestä pahaa kenellekään.[/QUOTE]

Mä en vaan pelkää sitä adrenaliiniryöpsäystä joka siitä seuraa, jännitän ja pelkään sanoa, mutten kestä sitä miettimistä. Säkin pystyt voittamaan itsesi.

Lukkoon menin minäkin, ja siinä mielentilassa ei ois edes ollu järkevää ruveta asiaa selvittelemään. Varmasti otan tän asian joskus puheeksi ja selvitän :) Ei olla päivittäisissä väleissä joten sillä tavalla tää ei vaikuta mihinkään.

Elämä on joskus vaikeaa, ja vaikeammaksi sen tekee minun kaltaiset ihmiset, jotka ei unohda mutta ovat huonoja puhumaan.

Lukkoon menin minäkin, ja siinä mielentilassa ei ois edes ollu järkevää ruveta asiaa selvittelemään. Varmasti otan tän asian joskus puheeksi ja selvitän :) Ei olla päivittäisissä väleissä joten sillä tavalla tää ei vaikuta mihinkään.

Elämä on joskus vaikeaa, ja vaikeammaksi sen tekee minun kaltaiset ihmiset, jotka ei unohda mutta ovat huonoja puhumaan.

Ihanaa, etten ole siis ainoa "tällainen".

Yhteistyössä