V
"vieras"
Vieras
No aika paljon saa pätäkkää olla, että ostaa edes 2005vuosimallin auton ilman lainoja. Tuppaa noi perusautotkin olemaan yli 10.000 aika vanhoinakin.
Riippuu toki iästä. Meillä 29-vuotiaana on säästöjä 20.000 ja ne on asuntoa varten. Auto pitää ostaa ja se ostetaan käyttötilien varoista, eli 6000 ajateltiin laittaa autoon ja ihan ok auton silläkin saa. Ei tarvitse romuun tyytyä.
No siis tuota 2005 vuoden hyvä perus perheauto ei todella maksa 10000:a. Golf/Passat/Focus tai Corolla, 4-6 k. Paitsi niille maksaa jotka pelkää yli 50 tkm ajettuja autoja kuin spitaalisia.