No meneehän siinä päivä pilalle ja ego suorastaan murskautuu, kun näkee jonkun pellen huudattavan peniksenjatkettaan

Joo ei. Lähinnä käy hetkellisesti mielessä, että kaikenlaisia idiootteja se maa päällään kantaa.
Näinpä. Saiskohan tähän aikaan yöstä pikkiriikkisen offtopikoida?
Ralliautohan pesee formulan 0-100. Formula sit pesee ralliauton 100 - 300. Toi johtuu siitä, et ralliauton ny ei tartte edes kulkea yli sataaviittäkymppiä, kun taas formulan nopeus on alle satasen ainoastaan kolme sekuntia lähtösuoralla.
Mut jos ny leikisti miettis millä jättäis jonkun valoihin, niin ei siin nelipyöräistä kande miettiä. Kakspyöräisissä kun toi teho/painosuhde on huomattavasti parempi.
Autojen hinnoista taas sevverran, et jokainen talonrakentanu tietää, et autot on ihan saatanan halpoja. Tietävät myös sen, et hyvin harva auto hankittaessa maksaa enemmän kuin tulevan käyttöikänsä polttoaineet. Vakuutus, katsastus ja vuotuiset käyttömaksutkin on semmoinen summa, et on herttaisen yhdentekevää onko auton hinta hankittaessa tonni vai viis.
Mut ettei menis ihan offtopikiksi, niin miten tää liittyy asuntoihin? No ihan siten, et Suomessa julkinen liikenne toimii siellä mis liikkuu raitiovaunut. Eikä se yöllä toimi sielläkään. Erottajalta ei tartte kovin pitkälle pohjoisinta ratikkapysäkkiä mennä, kun jo lapsiperhe tarttee auton. Mun eroa edeltävä koti on trippimittarin mukaan 46723 metriä Erottajalta, eikä siin kylässä ole ainuttakaan taloa jonka pihalla ei ole vähintään kahta autoa.
Olen taipuvainen ymmärtämään jos joku hankkii auton velaksi. Tarpeen sanelema juttu on se.
Ymmärrykseni loppuu jos joku hankkii auton leluksi ja käyttää sitä siihen. Tommoisia korttinsa arpajaisista saaneita tolloja kun on maantien sankareina ihan liikaakin.