A
ahdistunut jo
Vieras
Olen on-off-suhteessa, josta viimenen vuosi ollaan seurusteltu tiiviisti. Neljä ja puoli vuotta ollaan nyt kokonaisuudessaan seurusteltu. Nyt viimeistään on alkanu ahdistaa meidän erilaisuus, toinen on pikku paikkakunnan mies ja toinen kaupunkityttö (ei kuiteskaan Helsinki!!!). Tulevaisuudesta ollaan keskusteltu, tapeltukin jopa. Ja nykyään tuntuu siltä, kuin tappelisimme joka asiasta eikä tämä mies oikein muutenkaan ole se paras vaihtoehto minulle.
Milloin tietää, että nyt on hyvä hetki luovuttaa? Entäs jos tämä mies olikin se kaikista ihanin minulle, mutta olin vain niin sekaisin kaikesta ahdistuksesta (jonka pieni paikkakunta minulle tuo), etten sitä nähnyt. Mistä sen tietää? Kun oma arviointikyky on aivan sumun peitossa ja kaikki hyvät ystäväni ovat eron nähneet (sen lopullisen) jo vuosia sitten. Uskoako heidän ulkopuolisen katsantakantaan?
Milloin tietää, että nyt on hyvä hetki luovuttaa? Entäs jos tämä mies olikin se kaikista ihanin minulle, mutta olin vain niin sekaisin kaikesta ahdistuksesta (jonka pieni paikkakunta minulle tuo), etten sitä nähnyt. Mistä sen tietää? Kun oma arviointikyky on aivan sumun peitossa ja kaikki hyvät ystäväni ovat eron nähneet (sen lopullisen) jo vuosia sitten. Uskoako heidän ulkopuolisen katsantakantaan?