miten tuet menisi jos eroaisimme ( leikisti) kannattaako rahan takia "erota"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
meillä on omistusasunto. Jos "muuttaisin" pois, joutuisiko mies maksamaan minulle jotain vai voisinko "muuttaa" vaan mitään saamatta. saisin sitten täyden työttömyyspäivärahan, asumistuen ja lapsilisiin yh-korotuksen. jos hakisin vielä sossusta rahaa niin miten ne huomioisi sen että asunto oli puoliksi minun nimissä?

Miten jotkut jaksaa venkslata näitten tukien kanssa! Tai edes miettiä tollasia. Siinä on sitten hyvä antaa lapsillekin malli elämään "äiti ja isi nyt tälleen leikisti eroaa, että saadaan sossusta paremmin rahaa" Normiperheissä lapset oppii, että ensin opiskellaan, sitten mennään töihin, mutta näissä lusmuperheissä opitaan vaan täyttämään sossunlappuja. Onpa kumma, että eriarvoisuus kasvaa ja köyhyys periytyy.

[QUOTE="alma";22930326]Miten jotkut jaksaa venkslata näitten tukien kanssa! Tai edes miettiä tollasia. Siinä on sitten hyvä antaa lapsillekin malli elämään "äiti ja isi nyt tälleen leikisti eroaa, että saadaan sossusta paremmin rahaa" Normiperheissä lapset oppii, että ensin opiskellaan, sitten mennään töihin, mutta näissä lusmuperheissä opitaan vaan täyttämään sossunlappuja. Onpa kumma, että eriarvoisuus kasvaa ja köyhyys periytyy.[/QUOTE]

Juuri näin.
Minä olen ainakin pienestä pitäen opettanut nyt 5v pojalleni että äiti ja isi (ja mummi ja vaari ja kaikki muutkin normaalit ihmiset) käy töissä ja tienaa elantonsa. ja lapseni jopa kysyi kerran kun jouduimme jäämään töistä sairastamaan kotiin että "tuleeko meistä nyt köyhiä kun et mene töihin".

Voi JUMALAUTA että ottaa päähän nämä laskelmoivat huorat mitä tällä foorumilla pörrää. Juuri tämän takia käy sääliksi aina kun kuulee että joku menee naimisiin.

[QUOTE="vieras";22930361]Voi JUMALAUTA että ottaa päähän nämä laskelmoivat huorat mitä tällä foorumilla pörrää. Juuri tämän takia käy sääliksi aina kun kuulee että joku menee naimisiin.[/QUOTE]

me emme huoraa. käymme töissä ;) toisin kuin sinä.

[QUOTE="VIERAS";22930327]anna mä arvaan, masentaa?[/QUOTE]

väärin arvattu.

koskaan en ole sossusta mitään saanut enkä kelastakaan kuin äitiysraha, kotihoidontuet jne joten siksihän minä apua palstalta kysynkin kun täällähän näitä tukiaisilla eläviä riittää! :D

Yhteistyössä