?
???
Vieras
Haen töitä eräälle "nousevalle alalle", johon muodostuu parhaillaan sellaisia työtehtäviä, joihin ei ole mitään varsinaista koulutusta. Oma koulutustaustani on rikkonainen siinä mielessä, että olen opiskellut pitkään, enkä ole vieläkään valmis siltä alalta, jota varsinaisesti olen opiskellut. Minulla on kuitenkin hiukan työkokemusta, jota oman alani ihmisillä ei normaalisti ole, ja josta olisi hyötyä tuolla nousevalla alalla. Lisäksi opiskelen oman tutkintoni alan lisäksi erästä toista alaa, jonka lisäämällä oman tutkintoni opiskeluihin minusta pitäisi tulla ammattilainen tuohon "nousevaan alaan", johon ei tällä hetkellä vielä ole varsinaista omaa opiskelusuuntaa.
Ongelma on nyt kuitenkin se, että pariin paikkaan, johon en ole päässyt edes haastatteluun, on palkattu joku bimbo, jota tuo uusi nouseva ala ei itsessään kiinnosta yhtään. Olen katsonut näiden valittujen taustat linkedinistä, ja eivät tosiaankaan taustojensa perusteella tiedä mitään tuosta uudesta nousevasta alasta.
Mitä minun pitäisi tehdä hakuprosessissa, että pääsisin tuollaisten alasta mitään ymmärtämättömien, suhteilla otettavien bimbojen edelle, vaikka minulla niitä suhteita ei olekaan?
Ongelma on nyt kuitenkin se, että pariin paikkaan, johon en ole päässyt edes haastatteluun, on palkattu joku bimbo, jota tuo uusi nouseva ala ei itsessään kiinnosta yhtään. Olen katsonut näiden valittujen taustat linkedinistä, ja eivät tosiaankaan taustojensa perusteella tiedä mitään tuosta uudesta nousevasta alasta.
Mitä minun pitäisi tehdä hakuprosessissa, että pääsisin tuollaisten alasta mitään ymmärtämättömien, suhteilla otettavien bimbojen edelle, vaikka minulla niitä suhteita ei olekaan?