Miten ulkoilette tissivauvan ja taaperon kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pömppiäisten äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pömppiäisten äiti

Vieras
Ihan vielä ei tarkene tissiä antaa ulkosalla. 2-vuotiaan kanssa pitäisi lähteä vielä toisen kerran tälle päivälle ulos, ja aurinkokin paistaa... Tissitakiainen aikoo vissiin imeä koko illan. Mitä teen?

No kun olen syöttänyt sitä tässä jo "muutaman" kerran, ja vieläkin vain kiemurtelee. Tuskin alkaisi esim. vaunuissa olemaan. Liinaan voisin yrittää.

Joo, esikoistakin kyllä muistaakseni imetin vapun aikoihin, mutta nyt tuntuu jotenkin kylmältä tuo ilma..

Olen ite ottanu suosiolla pullon mukaan silloin, kun muksut ollu pienempiä. En tykkää imettää julkisilla paikoilla. Mutta jos voit, ota tosiaan viltti mukaan ja anna syödä vaikkapa penkillä istuessasi.

Muista ajan. Kävi vaan monesti niin, että kun olin syöttänyt vauvan, se nukahti rattaisiin, kävelimme vajaan kilsan leikkipaikalle ja tadaa! esikoinen vääntää tortut vaippaan. Ja eikun kotia...

Meidänkin vauva söi tänään terassilla, eikä siellä ollut liian kylmä imettämiseen. Tosin suosittelen aidattua ulkoilualuetta tai puistoa. Meidän kaksivuotias ei kyllä pysy näkösällä, jos en pääse perään juoksemaan. =)

No minä imetin viime viikolla kun vauvalla tuli yllärinälkä. Oltiin ihan kotipihassa kylläkin.
Poitsu huomautti, että siitä saa sakot ja poliisi tulee viemään putkaan. :laugh:

Minä oon imettäny ihan pakkasellakin ulkona, imetyspaidan avulla ei tissiä ole paljastunut kuin sen vauvan suuhun menevän verran, iso kaulahuivi on ollut kuitenkin suojaamassa rintakehää kun takki on ollut auki.

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Olen ite ottanu suosiolla pullon mukaan silloin, kun muksut ollu pienempiä. En tykkää imettää julkisilla paikoilla. Mutta jos voit, ota tosiaan viltti mukaan ja anna syödä vaikkapa penkillä istuessasi.

Sama täällä, siitä pullostakin kun voi antaa rintamaitoa :)

Meillä muksut ovat syöneet kaikki rintamaitoa puoleen ikävuoteen saakka suurinpiirtein vaikka imetysaika on vaihdellut 3-5kk.

Yhteistyössä