miten usein teillä harrastettan seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja =(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

=(

Vieras
meil on kolme lasta ja mies on pvät koulussa ja hän ei kuulemma jaksa vkolla harrastaa seksiä! muka niin väsynyt!!!
mul toisalta ehkä herää epäilykset asiassa koska aina kun ollaan oltu juomassa yhessä tai mies on humalassa niin selittää mulle kaikenmaailman pikku pepuista ja sikailuistaan! mua niin suututtaa ja harmittaa miehen käytös ja olen siitä hänelle sanonut mutta hän ei reagoi asiaan tai suuttuu että eikö hän ees saa edes sikailla muille naisille? ja vastaushan on luonnollisesti EI!

Alkuperäinen kirjoittaja T:
Meillä harrastetaan seksiä aina silloin kun vaimo sitä haluaa eli keskimäärin 1-2 krt kuukaudessa! Kyllä tekee tällä miehellä tiukkaa!!!

kun mä taas oon sellanen nainen että mulle ei riitä 1-2krt vkossa! mut miehelleni se taas muka riittää eli elän jatkuvassa puutteessa toisinsanottuna

Alkuperäinen kirjoittaja T:
Meillä harrastetaan seksiä aina silloin kun vaimo sitä haluaa eli keskimäärin 1-2 krt kuukaudessa! Kyllä tekee tällä miehellä tiukkaa!!!

Kuule meillä harrastetaan seksiä AINA kun mies haluaa ja se on noin 1 kerta/per 3 kk !!!!! Välillä väliä enemmänkin, joten älä valita!!!!

joka päivä ja toisinaan menee viikko välissä..
viimeks eilen, tosin olemme vasta yli puoli vuotta tunteneet että suhde on ööh, viriili? :laugh:
saa sitte nähdä harveneeko viikkoon tms. kun ollaan oltu (jos ollaan oltu) 5 vuotta yhdessä..

joka toinen päivä vähintään, yleensä joka päivä. Yhdessä oltu kohta 6 vuotta ja kaksi lasta on ehtinyt tulla, kolmas matkalla.

Onhan tuo tahti vähän alkuhuuman pupuilusta rauhoittunut, silloin meni useempi kerta päivässä.

Meillä mies opiskelee ja tekee töitä siinä ohessa. Eipä oo jaksamiseen vaikuttanut.

Keskimäärin kerran päivässä, joku päivä jää väliin, mut toisena päivänä saattaa sit olla 2-3x :)
Menkkojen aikaan saattaa olla vähän harvempaa, mut muuten tollain.

Meilläkin oli joskus 1x/vko tahti mut nyt toi ja ollaan kyllä paljon tyytyväisempiä niin parisuhteeseen kuin muutenkin elämään :) mä oon sitä mieltä, että sitä seksiä kannattaa harrastaa vaikkei niin tekis mielikään, sillä mitä enemmän sitä tekee, sitä enemmän sitä tekee mieli.

Niin ja yhdessä ollaan oltu 9vuotta ja lapsia on kaksi, kolmas tulossa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras Mies:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras mies :
Sitten sun AP pitää hommata tällainen duracell-pupu varalle joka on aina valmiina.

:D siis aina valmiina mihin vaan? ja millon vaan?

Jos et usko niin tule testaamaan!!!!

no mis oot

Töissä olen tällä hetkellä täällä Oulun keskustassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras mies:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras Mies:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras mies :
Sitten sun AP pitää hommata tällainen duracell-pupu varalle joka on aina valmiina.

:D siis aina valmiina mihin vaan? ja millon vaan?

Jos et usko niin tule testaamaan!!!!

no mis oot

Töissä olen tällä hetkellä täällä Oulun keskustassa.
oot kuules ihan liian kaukana!

Yhteistyössä