L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:Alkuperäinen kirjoittaja njam najm:Minä veikkaan,että Leenan mies on piilohomo koska haluaisi toisen miehen mukaan sänkyyn. Ootas vaan kun saa parrua pebaan niin jää leenuska toiseksi =)
Mistä ihmeestä olet saanut käsityksen että mieheni haluaa sen toisen miehen sänkyymme?
Kyllä se on aivan minun fantasiaani.
Alkuperäinen kirjoittaja njam:Alkuperäinen kirjoittaja Leena:Alkuperäinen kirjoittaja njam najm:Minä veikkaan,että Leenan mies on piilohomo koska haluaisi toisen miehen mukaan sänkyyn. Ootas vaan kun saa parrua pebaan niin jää leenuska toiseksi =)
Mistä ihmeestä olet saanut käsityksen että mieheni haluaa sen toisen miehen sänkyymme?
Kyllä se on aivan minun fantasiaani.
Minä vaan veikkaan niinLisäksi uskon, että miehesi haaveilee että tämä toinen mies on Sivupersoona. Ai, ai kun hänellä seisookin jämäkästi kun Sivupersoona lykkii häntä ja sinä katselet vierestä =)
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:Minusta on vielä kamalampaa ehdottaa aivan mutrusuuna että jonkun mies on homo, siksi laitoin hymiön...viesti ei vaikuta silloin vihoissaan kirjoitetulta.En koskaan missään yhteydessä ole sanonutkaan että homot eivät olisi ihmisiä...se ei ole tässä nyt oleellista lainkaan.
Ja mitäpä se sinua merkkaa mihin yhteyteen laitan hymiöni? Taitaa olla sulla aika kenkku päivä kun alat noin hyppimään nenälleni.En mahda sille mitään...itse sinun pitää pärjätä siellä...toisten sättiminen tuskin tekee sitä paremmaksi?