Miten viettelen mieheni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karmelappel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Alkuperäinen kirjoittaja njam najm:
Minä veikkaan,että Leenan mies on piilohomo koska haluaisi toisen miehen mukaan sänkyyn. Ootas vaan kun saa parrua pebaan niin jää leenuska toiseksi =)

Mistä ihmeestä olet saanut käsityksen että mieheni haluaa sen toisen miehen sänkyymme?
Kyllä se on aivan minun fantasiaani.

Minä vaan veikkaan niin ;) Lisäksi uskon, että miehesi haaveilee että tämä toinen mies on Sivupersoona. Ai, ai kun hänellä seisookin jämäkästi kun Sivupersoona lykkii häntä ja sinä katselet vierestä =)

Alkuperäinen kirjoittaja njam:
Alkuperäinen kirjoittaja njam najm:
Minä veikkaan,että Leenan mies on piilohomo koska haluaisi toisen miehen mukaan sänkyyn. Ootas vaan kun saa parrua pebaan niin jää leenuska toiseksi =)

Mistä ihmeestä olet saanut käsityksen että mieheni haluaa sen toisen miehen sänkyymme?
Kyllä se on aivan minun fantasiaani.

Minä vaan veikkaan niin ;) Lisäksi uskon, että miehesi haaveilee että tämä toinen mies on Sivupersoona. Ai, ai kun hänellä seisookin jämäkästi kun Sivupersoona lykkii häntä ja sinä katselet vierestä =)

Minulle kyllä kelpaisi tuo! :) Mutta, että haluaisin pelkästään katsella...haluaisin samalla ottaa rakkaaltani suihin. No unelmointia vaan kuitenkin. Mieheni ei ikinä haluasi tätä, joten puhutaankin siis vain minun nautinnostakin. Saahan sitä haavella.

Meillä ei kyseisestä aiheesta edes puhuta. Kun harrastimme pari viikkoa sitten ensimmäisen kerran kimppaa eli mieheni, minä + vieras mies niin kyllä mieheni halusi harrastaa seksiä vain semmosissa asennoissa missä hänen ei tarvinnut ottaa kontaktia toiseen mieheen. Hyvin se onnistui, asentoja kyllä löytyy ku kaksi miestä on kimpussa. Vielä ei kiehdo ajatus antaa miehelle vierasta naista vaikka itse olen muutaman kerran naisen kanssa ollut, kaveri kylläki mutta se että mieheni panisi sitä niin vielä ainakin ei, mutta eihän sitä koskaan tiedä

Haluan oikaista väärinkäsitykset. Minä en vieraisiin parisuhteisiin lähde.

Kun sanotaan homo, niin onko se aina haukkumista, koska sehän on samanlainen sana kuin heterokin. Miksi henkilöä silloin pitäisi sanoa jos hän tosiaan on homo?
Vai eikö kaikki vielä hyväksy homoutta?

Alkuperäiseen kysymykseen sanoisin. Mitä ilmeisemmin se johtuu Testosteroni tasosta. Nimittäin jos Testosteronitaso on alhainen, niin miestä ei seksi kiinnosta tekee nainen mitä hyvänsä. Minä en osaa sanoa voidaanko sitä jollailailla nostaa omatoimisesti, vai olisiko käynti lääkärillä paikallaan.

"Haluan oikaista väärinkäsitykset. Minä en vieraisiin parisuhteisiin lähde."

Tervehdys haluaa oikaista omalta osaltaa kommellusta. Olin tuohon laittanut, oikein ajattelematta, että siinä tosiaan on nikkisi, että minulle kyllä kelpaisi. Anteeksi Sivupersoona, ei ollut tarkoitus noin asiaa esittää. Ajattelin kommentoivani, tuota 2 miestä 1 nainen asiaa. Anteeksi kovasti, ei ollut tarkoitus pahoittaa mieltäsi. Toivottavasti otat anteeksi pyyntoni vastaan. Vilpittomästi sen esitän.

Parisuhteessa täälläkin ja koen tämän palstan sellaisena mielenkiintoisena, josta on paljon opittavaa ja Siis Oikein Ihanaa vaihtaa mielipiteitä ja kokemuksia. Itse en lähtisi niitä vaihtamaan kovin paljon ystävien kesken. Menisi asiat vähän sivuraiteille. :) Mieheni estoisuuksien takia tämä tosin antaa minulle paljon!

Anteeksi vielä kerran.

Saatte anteeksi.
Koska minä sen tekstin ymmärsin väärin.
Se kun oli niin sattuvasti hyökkäyksenomainen, jollaisiin täällä on pitänyt muutenkin jo vähän tottua.

Minusta on vielä kamalampaa ehdottaa aivan mutrusuuna että jonkun mies on homo, siksi laitoin hymiön...viesti ei vaikuta silloin vihoissaan kirjoitetulta.En koskaan missään yhteydessä ole sanonutkaan että homot eivät olisi ihmisiä...se ei ole tässä nyt oleellista lainkaan.

Ja mitäpä se sinua merkkaa mihin yhteyteen laitan hymiöni? Taitaa olla sulla aika kenkku päivä kun alat noin hyppimään nenälleni.En mahda sille mitään...itse sinun pitää pärjätä siellä...toisten sättiminen tuskin tekee sitä paremmaksi?

No miksi sellaista piti ylipäänsä ehdottaa?

Meillä oli samaa settiä, enkä ittekkään ollut niin fiksu.. mies kun olen,
että oisin tosta muo paleltaa vihjeestä koskaan tajunnut ja vaimo
oli minua 13 vuotta vanhempi, eikä sillä ollut siis mitään kokemusta mistään seksin
tapaisestakaan.

Mutta nyttemmin tulee se klassikko... "Tuun sun peiton alle mul on kylmä" ,
johon toteen aina yhtä romanttisesti "et mää haluun nukkuu"
Menee minuutista kahteen vaimo kääntyy lusikka asentoon kun sammutan valon,
ja sieltä se pieni kätönen sitten eksyy jotenkin yksityisalueelleni...
Siinä kohtaa annan varoituksen, että pare lopettaa ...Se on lähtölaukaus.

Voit olla varma, ettei se käsi lähde sieltä edes kirveellä...
Sit yleensä hyppään kiukusta väsyneenä pystyyn ja läiskin vaimokkeen takaliston
punaiseksi ja runttaan sen verta kovaa ja väkivalloin häntä edestä, takaa, sivusta,
lattialla ja seinää vasten... Ettei varmaan istu aamulla. No joka kerta meen
tohon samaa ja joka yö meillä naidaan raiskauksen omaisesti.

Kyllä vaimoa varmaan pelotti kun mistään mitään tiennyt... Mutta luonto tuon hoitaa.
Hullumaksi vaan mennyt mitä vanhemmaksi hän tulee.
Nyt kun se on 50 niin tahti vaan kiihtyy.

Ja tällä tavoin ollaan naitu kohta14 vuotta =D

Täytyy vielä todeta et jeesus et me miehet ollaan pölöjä =D