Miten voi olla mahollista?(kela)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kannattaa käydä kelassa kysymässä.Ja jos vuositulon perusteella on laskenut,saattaa summa olla eri kuin kk-tilissä.Jonain kuuna voi tienata enemmän,jossain vähemmän.Laskevat keskiarvon.

Joo ei sen mukaan muuteta että asumistuki nousee, samallahan siinä vuokra nousis, vaan nyt vain mietin syytä että miksi se on laskenu.

Joo vaihtelee tulot kuukausittain, mutta vaikka laitoin ne kk tulot milloin saan eniten niin sain isomman summan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Paljon se neliömäärä pitäs olla 4 hengisessä perheessä, meillä on nyt 76 neliötä?

Ja kävin laskeen kelan sivuilta ja sain paljon enemmän, mutta siellä vivuilla lasketaan kk tulojen mukaan kun taas kela laskee vuosiarvion mukaan.

se lakuri näyttää aina väärin, meille se näyttii vain muutamaa kymppiä, kun todellisuudesa asumistuki oli kolmisen sataa.

Juu KAIKKI ON MAHDOLLISTA KELASSA!
Sen olen karvaasti kokenut. Tiskillä olevat ei tiedä mitään,yleensä,niiden sanaan ei kannata luottaa. Tuli 2500,-? lisä lasku kun uskoin että ei tarvitse tuoda muutaman kk välein palkka selvitystä. Mulla joka kuukausi eri palkka ja heittoa voi olla tuhat euroa. Sanoi että katsotaan vasta vuositarkistuksen yhteydessä, vaikka hyvin tiesi mun palkka heitot.
Kannattaa pyytää sellaiselle ihmiselle joka hoitaa ja päättää kustakin asiasta. Niin olen nyt tehnyt ja pidän kyllä puoleni- en ikinä enään luota joo-kyllä musta tuntuu-virkailijaan. :( *****kele

Yhteistyössä