miten voikin saada väännön aikaseks housujen päälle laitosta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Neith

Aktiivinen jäsen
02.06.2008
7 016
0
36
uskomaton jätkä.. se pluttas vedellä pihalal ja kasteli housunsa, tuli sisälle ja käskin sen ottaa märät housut pois.. no hermoromahdushan tolle jätkälle tuli, siinä se raivos housut nilkoissa ja raivos kun ei housut lähteneet pois kun kengät oli jaloissa.. mutta kenkiä ei voinut ottaa pois, ei sitten millään :headwall:
lopulta mä nykäsin ne kengät pois ja siitä synty sellanen huuto että jätkä lähti jäähylle rauhoittumaan.. ja sillä tiellä on edelleen..
sanoin että ulos pääsee kun on rauhoittunut, laittanut uudet housut jalkaan.. mut ei.. parhaimmillaan on päässyt siihen asti että uudet housut on puoleen väliin vedettynä ja jätkä makaa selällään lattialla ja huutaa että ne ei mene |O :xmas:
ilmoitin sille että se laittaa itse ne housut, tai sitte se viettää loppupäivän jäähyllä.. ja tossahan tuo nyt sitten taistelee..
kuulemma housut ei mahdu eikä mene, ja tyhmätkin ne on.. ei se halua niitä housuja... mutat äidin pitäis ne laittaa :snotty:
on se kamalaa miten rankkaa tuo ipanan elämä on :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Apua, kaikki tuo luultavasti edessä meilläkin.. :xmas:

se on jännä miten ne housut lähtee jalasta kun herraa sattuu huvittamaan, ja jännä miten se noin muutoin saa ne housut jalkaansa.. mutta nyt kun pitäis laittaa housut niin ei vaan osaa eikä pysty :xmas:
ja nyt sitten huutaa ja kiukkuaa.. heittäytyy lattialle jne kun mä en suostu niitä laittamaan..
ei silti, onhan tuo varsin viihdyttävää katseltavaa nuo dramaattiset heittäytymiset :xmas:

Mä muuten muistan varmasti lopun ikää pojan ekan kunnon uhmakohtauksen, me ei tiedetty miehen kanssa oisko pitänyt itkeä vai nauraa.. :D
Poika heittäytyi keittiön lattialle ja raivosi niin ettei tosikaan, syytä en tosin enää muista ja ehkä hyvä niin. :xmas:

Meillä oli tässä vähän aikaa sitten samantyyppinen tilanne päällä. Herttanen sitä huutoa ja raivoa.

Ulkohousut olisi pitänyt heittää pois. Itse ei kuulema saanut niitä pois mutta ei äitikään saanut auttaa.

Joskus sitä on vain annettava raivota raivoamiset pois.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hö, minkä ikäinen? Mä oisin ottanut lapsen sisälle ja yhdessä oltais katottu uudet housuun jalkaan että pääsee pian takas ulos.

Sulla ei selkeästikkään ole kokemusta hyvin uhmakkaasta ja jääräpäisestä lapsesta.

Tälläisen lapsen kanssa se että ottaa sisälle ja yhdessä katsotaan uudet housut ei vain toimi.

Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Hö, minkä ikäinen? Mä oisin ottanut lapsen sisälle ja yhdessä oltais katottu uudet housuun jalkaan että pääsee pian takas ulos.

Sulla ei selkeästikkään ole kokemusta hyvin uhmakkaasta ja jääräpäisestä lapsesta.

Tälläisen lapsen kanssa se että ottaa sisälle ja yhdessä katsotaan uudet housut ei vain toimi.

Todellakin on, 4-vuotias tällä hetkellä. :D
Miksei toimi? Siitähän ap:n lapsikin suuttui, kun housut ei lähteneet pois jne. Olisin auttanut ja oltais katottu yhdessä uudet housut.

Alkuperäinen kirjoittaja xx:

Todellakin on, 4-vuotias tällä hetkellä. :D
Miksei toimi? Siitähän ap:n lapsikin suuttui, kun housut ei lähteneet pois jne. Olisin auttanut ja oltais katottu yhdessä uudet housut.

koska lapsi osaa vallan mainiosti ottaa housut pois itse, kunhan nyt vaan jääräpäisyyttään ei halunnut ottaa kenkiä pois ja raivostui kun housut ei lähteneet kun kengät oli jalassa.. kun otin kengät siltä pois niin iski raivo kun niitä ei olis saanut ottaa pois..
mä en lähde uhmapelleilyyn mukaan, kun lapsi osaa jonkun asian tehdä niin silloin mä en tee sitä sen puolesta..
ja uusia housuja en pukenut sille kun ei se edes tosissaan itse yrittänyt niitä laittaa vaan raivos.. sillä oli kaksi vaihtaria, laittaa housut jalkaan ja menee ulos, tai sitten raivoaa ja on sisällä, tosin omaan huoneeseen mä sen olisin kantanut jos raivoamista olis jatkanut..

lopputulos oli tasapeli, poika nukahti sohvalle kesken kiukun.. se ei laitatnut housuja jalkaan mutta en laitatnut minäkään niitä sille..
selitin sille äsken että sillä oli mahdollisuus mutta jos mieluummin käyttää sen ajan raivoamiseen niin se on sen oma valinta ja se on voi voi..
kyllä pojan pitää oppia että riehumisella ja raivoamisella se ei saa tahtoaan läpi ja että mä en tee sen puolesta noita asioita kun ei se ole enää mikään vauva

Yhteistyössä