Miten voin estää, ettei kuviani voi kommentoida?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fb
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eikö siis ole mahdollista, että kuvat näkyisivät vain kavereilleni?

On mahdollista. Asetuksista ne saa muokattua, niin kuin voit ylipäätäänkin päättää ketkä näkevät ja mitä näkevät susta siellä. En muista enää niitä asetusjuttuja paremmin, on jo aikaa kun itse ne virittelin sopiviksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eikö siis ole mahdollista, että kuvat näkyisivät vain kavereilleni?

no onko sulla sellanen asetus päällä että kuka tahansa ei nää sun profiiliakaan, muutaku kaverilistalla olevat? jos on niin ei muut nää sun kuvia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja f:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eikö siis ole mahdollista, että kuvat näkyisivät vain kavereilleni?

no onko sulla sellanen asetus päällä että kuka tahansa ei nää sun profiiliakaan, muutaku kaverilistalla olevat? jos on niin ei muut nää sun kuvia.

Näin olen kyllä laittanut. Mutta jos joku kommentoi kuvaani, hänenkin kaverinsa pääsevät kuviini, eikös näin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja f:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eikö siis ole mahdollista, että kuvat näkyisivät vain kavereilleni?

no onko sulla sellanen asetus päällä että kuka tahansa ei nää sun profiiliakaan, muutaku kaverilistalla olevat? jos on niin ei muut nää sun kuvia.

Näin olen kyllä laittanut. Mutta jos joku kommentoi kuvaani, hänenkin kaverinsa pääsevät kuviini, eikös näin?

Tuon ei pitäisi enää olla mahdollista. Ennen oli.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja f:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eikö siis ole mahdollista, että kuvat näkyisivät vain kavereilleni?

no onko sulla sellanen asetus päällä että kuka tahansa ei nää sun profiiliakaan, muutaku kaverilistalla olevat? jos on niin ei muut nää sun kuvia.

Näin olen kyllä laittanut. Mutta jos joku kommentoi kuvaani, hänenkin kaverinsa pääsevät kuviini, eikös näin?

juurikin näin, ikävä kyllä
 
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme III:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja f:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eikö siis ole mahdollista, että kuvat näkyisivät vain kavereilleni?

no onko sulla sellanen asetus päällä että kuka tahansa ei nää sun profiiliakaan, muutaku kaverilistalla olevat? jos on niin ei muut nää sun kuvia.

Näin olen kyllä laittanut. Mutta jos joku kommentoi kuvaani, hänenkin kaverinsa pääsevät kuviini, eikös näin?

Tuon ei pitäisi enää olla mahdollista. Ennen oli.

Kyllä ainakin itse näen kaverin kaverin kuvakansion, jota kaverini on kommentoinut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja f:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eikö siis ole mahdollista, että kuvat näkyisivät vain kavereilleni?

no onko sulla sellanen asetus päällä että kuka tahansa ei nää sun profiiliakaan, muutaku kaverilistalla olevat? jos on niin ei muut nää sun kuvia.

Näin olen kyllä laittanut. Mutta jos joku kommentoi kuvaani, hänenkin kaverinsa pääsevät kuviini, eikös näin?

joo, näin se on. sun pitää erikseen laittaa niistä kuva-asetuksista vielä se suojaus, että vain kaverit saa nähdä kuvat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme III:
Alkuperäinen kirjoittaja jepa:
Mielenkiintoinen kysymys. Miten voi estää että kaverit eivät voi kommentoida kuvia.

Eli miten kuvat saa kommentoitavaksi. =)
Nyt ärsyttää :( Mä olin määrätietoisesti kiltti, enkä nillittänyt tosta, ja nyt joku toinen pääsi huomauttamaan :(

TÄRKEÄ KYSYMYS: Kuinka tämä asia olisikaan pitänyt ilmaista?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme III:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja f:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eikö siis ole mahdollista, että kuvat näkyisivät vain kavereilleni?

no onko sulla sellanen asetus päällä että kuka tahansa ei nää sun profiiliakaan, muutaku kaverilistalla olevat? jos on niin ei muut nää sun kuvia.

Näin olen kyllä laittanut. Mutta jos joku kommentoi kuvaani, hänenkin kaverinsa pääsevät kuviini, eikös näin?

Tuon ei pitäisi enää olla mahdollista. Ennen oli.

Kyllä ainakin itse näen kaverin kaverin kuvakansion, jota kaverini on kommentoinut.
Niin, mutta et voi mistään tietää että millaiset suojaukset siinä kaverinkaverin kansiossa on. Ne eri tasot kenelle näkyy on: Everyone / My Networks and friends / Friends of Friends / Only friends
 
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme III:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja f:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eikö siis ole mahdollista, että kuvat näkyisivät vain kavereilleni?

no onko sulla sellanen asetus päällä että kuka tahansa ei nää sun profiiliakaan, muutaku kaverilistalla olevat? jos on niin ei muut nää sun kuvia.

Näin olen kyllä laittanut. Mutta jos joku kommentoi kuvaani, hänenkin kaverinsa pääsevät kuviini, eikös näin?

Tuon ei pitäisi enää olla mahdollista. Ennen oli.

Kyl kai sen kommatun pääsee vieläkin näkemään!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme III:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme III:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja f:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eikö siis ole mahdollista, että kuvat näkyisivät vain kavereilleni?

no onko sulla sellanen asetus päällä että kuka tahansa ei nää sun profiiliakaan, muutaku kaverilistalla olevat? jos on niin ei muut nää sun kuvia.

Näin olen kyllä laittanut. Mutta jos joku kommentoi kuvaani, hänenkin kaverinsa pääsevät kuviini, eikös näin?

Tuon ei pitäisi enää olla mahdollista. Ennen oli.

Kyllä ainakin itse näen kaverin kaverin kuvakansion, jota kaverini on kommentoinut.
Niin, mutta et voi mistään tietää että millaiset suojaukset siinä kaverinkaverin kansiossa on. Ne eri tasot kenelle näkyy on: Everyone / My Networks and friends / Friends of Friends / Only friends

Totta. Ehkä sitten noinkin monet haluavat kuvansa näkyvän "kaikille"...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme III:
Niin, mutta et voi mistään tietää että millaiset suojaukset siinä kaverinkaverin kansiossa on. Ne eri tasot kenelle näkyy on: Everyone / My Networks and friends / Friends of Friends / Only friends

tossa ylempänähän kommentoitiin, että profiilin salaus muka estäisi myös kuvien näkemisen, joka ei pidä paikkaansa. kuvien suojaus erikseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme III:
Alkuperäinen kirjoittaja jepa:
Mielenkiintoinen kysymys. Miten voi estää että kaverit eivät voi kommentoida kuvia.

Eli miten kuvat saa kommentoitavaksi. =)
Nyt ärsyttää :( Mä olin määrätietoisesti kiltti, enkä nillittänyt tosta, ja nyt joku toinen pääsi huomauttamaan :(

TÄRKEÄ KYSYMYS: Kuinka tämä asia olisikaan pitänyt ilmaista?

Siis mun oli tarkoitus lopettaa nillittäminen ja aloittaa uusi, uljas elämä :D Mutta sä varmaan halusit kysyä, että miten estät kommentoinnin, kun sun otsikossa kysytään että miten estät sen, että ei kommentoida, huomaat varmaan kun ajatuksen kanssa luet :)
 

Yhteistyössä