Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja loru:Yksi ehdotus on, että älkää yöpykö missään jos se on noi saakutan vaikketa.
Alkuperäinen kirjoittaja CarnevalGirl:Alkuperäinen kirjoittaja loru:Yksi ehdotus on, että älkää yöpykö missään jos se on noi saakutan vaikketa.
Joo, mä olen vaikea tapaus. Kai pitäis vaan löysätä ja olettaa, että lapset nukkuu siellä minne ne laitetaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Teepäs niin, että annat lasten, varsinkin isomman valvoa tunti - puolitoista pitempään kuin tavallisesti. Kun se sitten sammuu, niin nukkuu kuin tukki aamuun asti.
Ja eihän siellä kylässä kenenkään kello soi aamulla!
nim. kuopus kiljunut kaksi yötä putkeen - esikoinen nukkunut metrin päässä.
Alkuperäinen kirjoittaja CarnevalGirl:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Teepäs niin, että annat lasten, varsinkin isomman valvoa tunti - puolitoista pitempään kuin tavallisesti. Kun se sitten sammuu, niin nukkuu kuin tukki aamuun asti.
Ei ole ongelmia esikoisen nukkumisen suhteen. Mä vaan aina ajattelen pahinta, että mitä jos herää. Jos onkin herännyt niin sammunut uudelleen. Ja vauvan itkua mä lähinnä ajattelin yöllä, jos ollaan samassa huoneessa. Koskaan ei ole kumpikaan kummankaan ääniin herännyt, mut niitä ääniä on ollutkin vähän, jos ollenkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja porkkana:Alkuperäinen kirjoittaja CarnevalGirl:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Teepäs niin, että annat lasten, varsinkin isomman valvoa tunti - puolitoista pitempään kuin tavallisesti. Kun se sitten sammuu, niin nukkuu kuin tukki aamuun asti.
Ei ole ongelmia esikoisen nukkumisen suhteen. Mä vaan aina ajattelen pahinta, että mitä jos herää. Jos onkin herännyt niin sammunut uudelleen. Ja vauvan itkua mä lähinnä ajattelin yöllä, jos ollaan samassa huoneessa. Koskaan ei ole kumpikaan kummankaan ääniin herännyt, mut niitä ääniä on ollutkin vähän, jos ollenkaan.
no eihän se nyt niin paha edes ole jos herää.. siis vähän suhteellisuuden tajua. kyllä sitä ihminen selviää vaikka valvois kokonaan yhden yön lasten huutaessa, vaikkeivat lapset edes jaksa koko yötä huutaa. en oikein ymmärrä miksi se nyt on niin kamalaa. neljän lapsen yh:na on tullut valvottua yö jos toinenkin, sairaiden tms. lasten kanssa eikä se nyt todellakaan ole pahinta ja rankinta mitä minun tai muiden elämässä on tapahtunut...(enkä tarkoita pahalla, vaikka sainkin sen ehkä siltä kuulostamaan)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nyt on pakko kyllä heittää lusikka tähän soppaan!!!! Ihan ensiks mun mielestä ei oo luonnollista että vanhemmat nukkuu eri huoneissa lasten kanssa. Ja läheltä oon myös nähnyt kuinka tässä sitten voi käydäkin... Serkulta kuoli vaimo äkillisesti ja he oli hoitaneet nukkuma järjestelyt ap:n mainitsemalla tavalla. No kun toinen vanhemmista oli poissa niin eipä ollut helppoa nukkuminen kun kaikki nukku samassa huoneessa ja lapset heräili toistensa ääniin ja ei heti ollutkaan sitä "omaa" vanhempaa siin sit hyssyttelee... Toisessa perheessä sit äiti nukuu tyttöjen kans ja isä toisessa huoneessa. Äiti ei voi lähteä sängystä mihkään kun lapset nukkuu kun ne herää heti, joten kärsii tämä aikuisten kanssa käyminen aikalailla pahasti.
Mun mielestä lapset pitää totuttaa nukkuu, jos ei omassa huoneessa ni omassa sängyssä ja niin että vanhemmat saa nukkua samassa sängyssä! Mutta jokainen tietty tyylillään...
Tohon vierailu kysymykseen, jos on noin stressaavaa lähteä yökylään ni pyytäkää sukulaisia teille yökylään niin ei tarvii ite lähtee mihkään! Eiks se ois sillä ratkastu?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Tulee varmaan aika kalliiksi jos jouduttu reissussa varaamaan esim. kaksi hotelli huonetta tuon "nukutus ongelman vuoksi", joka näiden tekstien perusteella näyttää olevan ap:n korvien välissä...
Alkuperäinen kirjoittaja CarnevalGirl:Että mua jo valmiiks stressaa kesäloma ja sukuloiminen kun tuntuu, että kenenkään luo ei mahdu kunnolla yöpymään. Okei, myönnän, että mä haluan olla vauvan kanssa omassa huoneessa ja mies olis esikon kanssa toisessa, mut ei ole tilaa. Kun olis edes isohko huone, mut ei niin ei. Eipä se ole muitten vika, että olen kranttu... Me annettiin oma makkari siskon perheen käyttöön kun ne ole meillä ja mä olin vauvan kanssa atk-huoneessa ja mies esikon kans esikon huoneessa. Muutenkin me nukutaan eri huoneissa eli mä vauvan kans ja mies esikon kans...käytännön syistä. Miten te järjestätte yöpymisen?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja CarnevalGirl:Että mua jo valmiiks stressaa kesäloma ja sukuloiminen kun tuntuu, että kenenkään luo ei mahdu kunnolla yöpymään. Okei, myönnän, että mä haluan olla vauvan kanssa omassa huoneessa ja mies olis esikon kanssa toisessa, mut ei ole tilaa. Kun olis edes isohko huone, mut ei niin ei. Eipä se ole muitten vika, että olen kranttu... Me annettiin oma makkari siskon perheen käyttöön kun ne ole meillä ja mä olin vauvan kanssa atk-huoneessa ja mies esikon kans esikon huoneessa. Muutenkin me nukutaan eri huoneissa eli mä vauvan kans ja mies esikon kans...käytännön syistä. Miten te järjestätte yöpymisen?
Siis vaadit teidän perheelle kaksi huonetta. Miks annoitte siskon perheelle vain yhden? eikö pitäisi samoin kohdella kuin itseään haluaa tulla kohdeltavan?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja CarnevalGirl:Että mua jo valmiiks stressaa kesäloma ja sukuloiminen kun tuntuu, että kenenkään luo ei mahdu kunnolla yöpymään. Okei, myönnän, että mä haluan olla vauvan kanssa omassa huoneessa ja mies olis esikon kanssa toisessa, mut ei ole tilaa. Kun olis edes isohko huone, mut ei niin ei. Eipä se ole muitten vika, että olen kranttu... Me annettiin oma makkari siskon perheen käyttöön kun ne ole meillä ja mä olin vauvan kanssa atk-huoneessa ja mies esikon kans esikon huoneessa. Muutenkin me nukutaan eri huoneissa eli mä vauvan kans ja mies esikon kans...käytännön syistä. Miten te järjestätte yöpymisen?
Siis vaadit teidän perheelle kaksi huonetta. Miks annoitte siskon perheelle vain yhden? eikö pitäisi samoin kohdella kuin itseään haluaa tulla kohdeltavan?
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Ei millään pahalla ap mut sait mut nauramaan:ashamed: Ps. kannattaisko vaihtaa herätyskello
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä on toi retkeilyauto, joten nukutaan siellä tai useimmiten minä ja mies nukutaan siellä ja lapset kavereiden kanssa sisällä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja CarnevalGirl:Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Ei millään pahalla ap mut sait mut nauramaan:ashamed: Ps. kannattaisko vaihtaa herätyskello
![]()
No kiva, että sait naurut, kai muakin kesän jälkeen tää naurattaaUkolla on kännykkä ja mä herään hiirenpierasuunkin
![]()