V
vieras
Vieras
Löysin kaapista esikoisen yrittämisajalta paketin lugeja, jotka menee vanhaksi piakkoin. Tällä hetkellä kakkosen yrittämisessä on vain clomit käytössä, mutta ajattelin nyt sitten käyttää tuon paketin pois. Mutta kun en yhtään muista, miten ne piti aloittaa ja paketissakin vaan lukee, että ohjeen mukaan. Ovistesti näytti plussaa eilen. Ja mikä se annostus olikaan, nää on 200mg?