Mitkäs näistä kengistä valitsisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bea*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ekat, tokat, kolmannet tossa järjestyksessä. Noi vikojen solkisysteemit on ihan hirveet. Tollasia näkee jossain rockbaareissa muijilla joilla on mustat hiukset. Hyi.

oon miettinyt että miten noi huorat oikein pukeutuu kun kaikista vaatekappaleista joku aina keksii että näyttää huoralta. Yleensä ei miltä tahansa huoralta vaan venäläiseltä huoralta. Lienevät eri näköisiä kuin vaikka puolalaiset huorat.
Luulempa vaan , että esim noita 1200eur ekoja kenkiä käyttää aivan muut ihmiset kuin venäläiset suomessa töissä olevat huorat. Noiden kenkien käyttäjäkunnan parissa maailman metropoleissa ei tosin hyvinkääläinen kotiäiti ole koskaan liikkunut, joten varminta julistaa, että kaikki joilla ei ole Kuomia jalassa ovat huoria. Aamen.

En mäkään ymmärrä jos korkeakorkoisista kengistä sanotaan että huorakengät. Mutta - mä tosiaan kommentoin että karvat tekee kengistä 'venäläinen huora'-tyylisiä - karvakenkiä näkee lähinnä venäläisillä, ihan oikeasti, ja kun on nähnyt ihan oikeita venäläisiä huoria niin heillä usein on karvakenkiä. Ja kommentoin vain karvoja kengissä, en kenkiä muuten.

Naurettavaa se tosiaan on että kaikki korkeakorkoiset kengät muka olis huorakenkiä, taitaa sellaista väittää just ne kuomatyypit kuten kirjoitit :D

[QUOTE="nelliina";25540175]Ekat, tokat, kolmannet tossa järjestyksessä. Noi vikojen solkisysteemit on ihan hirveet. Tollasia näkee jossain rockbaareissa muijilla joilla on mustat hiukset. Hyi.[/QUOTE]

Peesi. Ykköset olis tosi kivat ilman sitä yläosan karvareuhkaa.

Kakkosen ihan ok.

Kolmoset järkyt, tosi halpikset oloiset. Noiden kenkien kantajalla voin kuvitella olevan fiorella-farkut ja musta tai blondattu tukka, tietysti rumalla juurikasvulla.

Tosiasiassa en kuitenkaan ottaisi mitään noista, koska kaikissa järkyt korot, joilla ei kyllä pystyssä pysyisi noilla jäisillä kaduilla.

"Arkikäyttöön kaupunkikengiksi" - ihanko tosi noissa on jonkun mielestä hyvä kävelykorko, niin että niillä viitsii kaupungilla talsia (telomatta itseään)? Itsekin tykkään koroista, mutta tuollaisilla käveleminen ei ainakaan olisi mitään nautintoa.

Noista ykköset olivat kauneimmat.

Edit: Jos nyt olisin ostamassa saapikkaita, niin ostaisin nämä:
Walk of Rock Model: 81CR1001 keng

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="a p";25542974]Samaa mieltä. Mutta jos ap on alle 25 v., menevät vielä jotenkin.[/QUOTE]

Joo en ole <25v. Oon 28. Ja miten ihmeessä jotkut oikeasti laadukkaat kengät kuten noi ekat, voi teidän mielestä olla wt?? Ja miten toi ikä nyt mihinkään liittyy? esim tänä talvena näin esim juuri Italiassa korollisia turkissomisteisia kenkiä ihan 50v ladyillä.

No siis en mäkään ottais noista mitään, mutta kun se ei ollut vaihtoehtona niin sanoin kakkoset :D
Mutta mä nyt en ole ollenkaan naisellinen. Enkä käytä korkokenkiä huonojen nivelsiteiden ja polvien takia. Ei kai noi mitään white trash-kenkiä ole. Eiköhän se ole ihan siitä asusta kiinni, minkälainen lopputulos on. Voihan noiden kenkien kanssa pukeutua tyylikkäästikin.

Ei noi korotkaan ihan mahdottomat ole. Mutta myönnän että riippuu laadusta. Jossain Dinsko-kengissä 3cm on jo kivuliasta mutta mulla on esim yhdet n.8cm piikkikoroilla olevat kesäkengät ja olin häissä (raskaana!) koko päivän ilman ongelmia.

Löysin kans vielä yhdet kivat, mut en sit tiedä jos noi näyttää siltä kuin joku orava olisi kiristetty remmeillä tohon eteen... Noitten hintaa en tiedä, mutta toi punainen pohja ei lupaa hyvää :)

Fur-Boots-For-Women.jpg

Joo en ole <25v. Oon 28. Ja miten ihmeessä jotkut oikeasti laadukkaat kengät kuten noi ekat, voi teidän mielestä olla wt?? Ja miten toi ikä nyt mihinkään liittyy? esim tänä talvena näin esim juuri Italiassa korollisia turkissomisteisia kenkiä ihan 50v ladyillä.

No ollaanhan me suomalaisnaiset maailmalla tunnettuja juuri tyylikkäästä, muodikkaasta pukeutumisestamme. Vai miten se oli? ;)

Mä en osaa kävellä koroilla, mutta jos osaisin, niin ottaisin nuo keskimmäiset. Ensimmäiset oli musta vähän huorahtavat. Kolmannet ei vaan muuten vaan iske.

No entä valkoiset "turkkikengät"? Musta ne on jotenkin talviset ja tyttömäiset ja itse tykkään mutta joidenkin mielestä ne on ihan sairaan mauttomat. Esim noi keskimmäiset valkosina olisi mun mieleen.

Yhteistyössä