Kertokaahan hyviä ja huonoja puolia tästä autosta.
Kiikarissa 6-7 paikkaisena, ensisilmäykseltä näyttää tilavalta ja "hyvin toimivalta"
Suht edullinenkin käytettynä.
Kiikarissa 6-7 paikkaisena, ensisilmäykseltä näyttää tilavalta ja "hyvin toimivalta"
Suht edullinenkin käytettynä.