Moi. Olen outo, outo, outo, outo, o-u-t-o!

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
Siltä tuntuu nyt.

Ja ottaa päähänkin.

Ennen lapsia mulla oli kavereita, kun aloin odottaa niin he katosivat. Sitten kun jäin lasten kanssa kolmestaan - niin johan ne taas tunkivat seuraan. No, mä ajattelin että se on ihan ok, onpahan joskus kahviseuraa ja semmosta...

No, nyt ne tietävät koska pojat ovat isällään. Ja joka toinen vkl alkaa sen päiväinen "baariin? viinaa? miehiä? baariinbaariin vai ehkä baariin?"
Ja kun se ei mene perille ettei mua huvita. Mua alkaa vituttaa baarissa, kaikki tyhjäpäät tulevat mun kimppuun ja mulla menee vaan hermot siihen - AINA.
Mä en jaksa ryypätä juurikaan koskaan.

Sitten mä aivokääpiönä koitan ehdottaa että josko mentäiskin kahville... NO EI SE KÄY, kun siihen ei sisälly viinaa/baareilua.
Sitten mä olen tyhmä ja tylsä ja ankea kotirotta, jolla ei ole edes elämää, ja vanhaksi olen tullut ja vaikka mitä. Ihan vaan siitä syystä, ettei mua innosta lähteä baariin.

Ihania kavereita? Miksi mä silti jaksan yrittää? Koska mä en jaksaisi aina heittäytyä vittupääksi - kyllä mä ne kaikkoamaan saan jos haluan. Mutta sitten mulla on joku kompleksi, että on pakko koittaa pitää joitain varauloskäyntejä - jos tekeekin joskus mieli pois kotoa.

HELPOTTI!!! |O

Perskeles, sä taidat sua liian kaukana et mä pääsisin sun kaa kahville!! :D
Mä kyllä oon vielä raskaanaki, muttei mua oo vuosiin kiinnostanu baareilut... Ja kaverit kyttää, et joko sä oot lopettanu imetyksen ni pääset taas baarii! Heh, kun ei kiinnosta! Ja sit oon ilonpilaaja kun lähdenki baariin, juon kaks, ja tahon kotiin jo puoliltaöin..

Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:
Perskeles, sä taidat sua liian kaukana et mä pääsisin sun kaa kahville!! :D
Mä kyllä oon vielä raskaanaki, muttei mua oo vuosiin kiinnostanu baareilut... Ja kaverit kyttää, et joko sä oot lopettanu imetyksen ni pääset taas baarii! Heh, kun ei kiinnosta! Ja sit oon ilonpilaaja kun lähdenki baariin, juon kaks, ja tahon kotiin jo puoliltaöin..

No multa tuli viimeksi tuntematon mies utelemaan, että miksi mä näytän niin vihaiselta :whistle: Sanoin että siksi kun se tuli siihen. Eikä se edes uskonut sitä. Tommosta siellä on, aina ja iankaikkisesti jotain puntissaroikkujia, enkä mä jaksa.

Mutta joo, kahviseurakin ois kivaa joskus :D

Et sinä ole outo, olet vaan aikuistunut lasten myötä tai jotain sinne suuntaan :xmas: . Uskallat kieltäytyä sellaisesta, mikä sua ei kiinnosta, silläkin uhalla että sut leimataan oudoksi, nössöksi, ties miksi.

Mulla on sama vika! :wave: Mun kolmikymppiset ystäväni ovat ottaneet jotain ihme uutta spurttia ja niitä kiinnostais vaan baarihyppely. Mutta kun mua ei... Kukaan ei tahdo lähteä mun kanssa vaikka leffaan, kahville, vuokrata leffaa tms. Ei muuta kuin kännit vetämään ja baariin. ...ei kiitos, olen mieluummin yksin kotona. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Sudenkorento:
minkä ikäsiä sun ystävät on...

No mä puhuin nyt kavereista, ns. hyvän päivän tutuista. Ystäviä on kaksi ja heitä en sotke tähän, koska eivät painosta mua mihinkään (tai ainakaan baariin).

Mutta noita baareilijoita löytyy 20-30v ikähaitarilla.

En minäkään viihdy baareissa ja ne tietyt kaverit jäi raskauden myötä, MUTTA voin ilokseni kertoa että olen saanut paljon hyviä ystäviä lasten myötä. Ja olen sitä mieltä, että lasten kautta tutustuu ihmiseen super hyvin!

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Et sinä ole outo, olet vaan aikuistunut lasten myötä tai jotain sinne suuntaan :xmas: . Uskallat kieltäytyä sellaisesta, mikä sua ei kiinnosta, silläkin uhalla että sut leimataan oudoksi, nössöksi, ties miksi.

No ehkä. Mutta mua ottaa silti se päähän :|

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Mulla on sama vika! :wave: Mun kolmikymppiset ystäväni ovat ottaneet jotain ihme uutta spurttia ja niitä kiinnostais vaan baarihyppely. Mutta kun mua ei... Kukaan ei tahdo lähteä mun kanssa vaikka leffaan, kahville, vuokrata leffaa tms. Ei muuta kuin kännit vetämään ja baariin. ...ei kiitos, olen mieluummin yksin kotona. :/

No siis nimenomaan näin! Mä haluan mieluummin käydä leffassa/maata ja tuijottaa leffaa/jutella/käydä kahvilla tai syömässä/lenkillä... =supertylsäpersepää ilmeisesti.

Arkisin mulle ei soita kukaan. Mutta annas olla kun viikonloppu koittaa.... Mä en edes tajua miksi soittavat, jos mä lähtisinkin niin olisin maailman v-mäisintä baariseuraa.

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:

No ehkä. Mutta mua ottaa silti se päähän :|

Se taitaa olla sitä erilleen kasvamista :/ . Ihmiset ja elämäntilanteet muuttuu, ja kaikkien kanssa ei enää löydy samalla lailla yhteistä kuin ennen. Se on ikävää. Mutta onneksi aina voi löytää uusia kamuja, joiden kanssa ne kiinnostuksen kohteet menee yksiin =).

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
O U T O :xmas:

Haah. Mä toivoin että sulta olisi tullut joku baarikansalaisen mielipide tähän :D Lähetäänkö kaakaolle? :kieh:

edit.siis meinasin jotain perusteltua mielipidettä :D Onhan toi "OUTO"kin toki mielipide :D

et oo vaan oppinu viel hyvälle. kyllä Yleinen Hyvä tietää että ei niitä isiviikonloppuja passaa jättää käyttämättä... siis baariin ja miehiin! mutta mä käytän sua viel kaakaolla ja opetan ;) :D

Alkuperäinen kirjoittaja mam :
En minäkään viihdy baareissa ja ne tietyt kaverit jäi raskauden myötä, MUTTA voin ilokseni kertoa että olen saanut paljon hyviä ystäviä lasten myötä. Ja olen sitä mieltä, että lasten kautta tutustuu ihmiseen super hyvin!

No jaa. Noilla on osalla lapsiakin, ja pari sellaista joihin olen tutustunut ihan lasten kautta.

Mussa on muutenkin joku vika kyllä. En jaksa oikein kenenkään seuraa. En kylläkään kärsi asiasta, eli ei kai se vakavaa ole :xmas:

Yhteistyössä