Moi. Olen outo, outo, outo, outo, o-u-t-o!

Niin no kavereita saa aina uusia ystävät onkin eri juttu... kyllä niillekkin se kyllästyminen koittaa... Ite kyllä tykkään välillä baareissa hillua vaikka riittää siellä noita tyyppejä, viimeksi tuli joku kysymään että tykkäänkö enemmän harmaista vai raidallisista kalsareista miehillä.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Et sinä ole outo, olet vaan aikuistunut lasten myötä tai jotain sinne suuntaan :xmas: . Uskallat kieltäytyä sellaisesta, mikä sua ei kiinnosta, silläkin uhalla että sut leimataan oudoksi, nössöksi, ties miksi.

No ehkä. Mutta mua ottaa silti se päähän :|

Se taitaa olla sitä erilleen kasvamista :/ . Ihmiset ja elämäntilanteet muuttuu, ja kaikkien kanssa ei enää löydy samalla lailla yhteistä kuin ennen. Se on ikävää. Mutta onneksi aina voi löytää uusia kamuja, joiden kanssa ne kiinnostuksen kohteet menee yksiin =).

Totta...

Alkuperäinen kirjoittaja Sudenkorento:
Niin no kavereita saa aina uusia ystävät onkin eri juttu... kyllä niillekkin se kyllästyminen koittaa... Ite kyllä tykkään välillä baareissa hillua vaikka riittää siellä noita tyyppejä, viimeksi tuli joku kysymään että tykkäänkö enemmän harmaista vai raidallisista kalsareista miehillä.. :D

Mä luin vaan tuon tummentamani osan lauseesta, ja kuvittelin jo että joku tuli kysymään että tykkäätkö sä enemmän harmaista vai mustana kirjoittelevista :laugh: .
....lienee aika varma merkki siitä, että palstailen liikaa :snotty: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
O U T O :xmas:

Haah. Mä toivoin että sulta olisi tullut joku baarikansalaisen mielipide tähän :D Lähetäänkö kaakaolle? :kieh:

edit.siis meinasin jotain perusteltua mielipidettä :D Onhan toi "OUTO"kin toki mielipide :D

et oo vaan oppinu viel hyvälle. kyllä Yleinen Hyvä tietää että ei niitä isiviikonloppuja passaa jättää käyttämättä... siis baariin ja miehiin! mutta mä käytän sua viel kaakaolla ja opetan ;) :D

Kuule nyt! Mä olen ollut Yleinen Hyvä joskus, ja nyt vaan YH :D :D :D
ja olen kolunnut jo puolet tämän kylän mukavista miehistä. En mä jaksa enää. Tai pitäisi ehkä vaihtaa kaupunkia - nää on jo nähty.

Ei vaan vitsi. Mutta kaakaolle, fjonga, minä tarjoon :xmas:

:laugh: Siis toi on hauskaa kun luen sen täältä. Mutta kun tommosta vastaavaa tapahtuu oikeasti, niin iskee vastustamaton halu iskeä kysyjää tuopilla keskelle otsaa :snotty:

ja olen kolunnut jo puolet tämän kylän mukavista miehistä. En mä jaksa enää. Tai pitäisi ehkä vaihtaa kaupunkia - nää on jo nähty.

aina kun minäkin sanon että nyt on kaikki oulun miehet nähty niin tulee uusi :D ja aina mä oon tyypin tuntenut jo jonkin ajan takaa. nyt toi yks joka tarttui mukaan pari viikkoa sitten niin ollaan 3 vuotta tunnettu :D
jos sä tarjoat kaakaon niin mä tarjoan absintit siihen :saint:

aina kun minäkin sanon että nyt on kaikki oulun miehet nähty niin tulee uusi :D ja aina mä oon tyypin tuntenut jo jonkin ajan takaa. nyt toi yks joka tarttui mukaan pari viikkoa sitten niin ollaan 3 vuotta tunnettu :D
jos sä tarjoat kaakaon niin mä tarjoan absintit siihen :saint:

:D Mutta eikö se ole vaivalloista lähteä baariin hakemaan sitä miestä? Mun mielestä on paljon kätevämpää kun on yksi ja sama, tiedän missä se on ja se on paikalla kun tarvitaan - mutta ei silloin kun en kaipaa seuraa :D No vaihtelevuus/sen puute voi toki olla jonkun mielestä miinus. Mutta minen jaksa enää sitä rumbaa.

:D Mutta eikö se ole vaivalloista lähteä baariin hakemaan sitä miestä? Mun mielestä on paljon kätevämpää kun on yksi ja sama, tiedän missä se on ja se on paikalla kun tarvitaan - mutta ei silloin kun en kaipaa seuraa :D No vaihtelevuus/sen puute voi toki olla jonkun mielestä miinus. Mutta minen jaksa enää sitä rumbaa.

joillekki se sopii, toisille ei :D minähän en miehiä baarissa iske, paitsi noita vanhoja vakkaripanoja :kieh:
ja baariinhan mennään tanssimaan ja nauttimaan itsensä mukavasta seurasta ;)

:laugh: Siis toi on hauskaa kun luen sen täältä. Mutta kun tommosta vastaavaa tapahtuu oikeasti, niin iskee vastustamaton halu iskeä kysyjää tuopilla keskelle otsaa :snotty:

:laugh: Ja mä kuulun myös tähän ... : Ihan ihme hiipparit ja höyrypäät löytää mun ...

siirrys vähän fiksumpiin piireihin (jos sua sinne huolitaan) ja alas viettää akateemista vapaa-aikaa. sillon ainaki on tietty sosiaalinen status niil puntissa roikkujilla. laiha lohtu, mut jonkinlainen kuitenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
siirrys vähän fiksumpiin piireihin (jos sua sinne huolitaan) ja alas viettää akateemista vapaa-aikaa. sillon ainaki on tietty sosiaalinen status niil puntissa roikkujilla. laiha lohtu, mut jonkinlainen kuitenkin.

Kuule tättä, mähän juuri sanoin että en ole lähdössä baareihin tuon ihme väen takia :D En maininnut sanallakaan vapaa-aikani viettämisestä - siis siitä miten sen todellisuudessa vietän B)

Yhteistyössä