monilapsisen perheen lapset ovat häiriintyneitä koska jäävät liian vähälle huomioille..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ädä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras vain:
hei ädä, oliko se sun vauva kaksplussan jutussa, jossa oli 8kk ikäisiä vauveleita useampia ??
Sama söpöliini siis mikä on kuvassakin ?

siis profiilissasikin tarkoitin.

Ajattelin vain kun juuri tuota samaista vauvaa, joka profiilissasikin on (jos on sama, ainakin saman näköinen) ihastelin lehdestä ja miehenkin käskin katsoon kun on niin ihanan söpö. Muistuttaa hiukan meidän kohta 10 kk:n ikäistä pojua, mm yhtä "tuuhea tukka" :)

Miksi yksilapsisia voi haukkua koko ajan, työelämässäkin ja kaikkialla!! Sitten monilapsisista perheistä ei saa sanoa ikinä yhtään poikkipuolista sanaa, että riepoo!!

Ja siis minulla on kokemusta että monilapsisten perheiden lapset ajattelevat vain itseään ja sitä, että kuinka saisivat itselleen haalittua mahdollisimman paljon muiden etuja ja ovat kateellisia toisille poikkeuksetta kaikesta.. kenenkään ainoan lapsen en ole nähnyt tai kuullut kun ihmettelevät tilannetta. Mutta sellaista se kai on kun joutuu taistelemaan kaikesta muiden kanssa, että jää sitten toimintamalliksi myöhempäänkin elämään.

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Oliskohan ettei pysty saamaan enempää lapsia? Silloin epätoivoiset yrittää kaikin tavoin saada sen pakkotilanteen tuntumaan muiden silmissä kadehdittavalta.

Mun tuli ihan sama mieleen...tai jos mies on päättänyt että yksi riittää ja kova kaiho olis tällä naisella saada lisää..
Ja kun kääntää kaikki noin päin niin ei tunnu ihan niin pahalta itestä

nainen on 29v ja sanoi itse jo raskausaikana että he eivät tee enempää.hän kuulemma inhosi olla raskaana ja lapsen ollessa vauva odotti vain että se kasvais isommaksi ja omasta mielestään hänen lapsellaan nyt juuri kaikki niin kuin lapsella pitääkin olla(toisin kun mun lapsiraukoilla kun elävät köyhyydessä kun isä vaan töissä ja mä makaan kotona..)raskaaksi tuli aikoinaan kuukausi ehkäisyn pois jättämisestä että helposti kävi..ym en ymmärrä hänen ajatuksiaan :headwall:

hei ädä, oliko se sun vauva kaksplussan jutussa, jossa oli 8kk ikäisiä vauveleita useampia ??
Sama söpöliini siis mikä on kuvassakin ?

siis profiilissasikin tarkoitin.

Ajattelin vain kun juuri tuota samaista vauvaa, joka profiilissasikin on (jos on sama, ainakin saman näköinen) ihastelin lehdestä ja miehenkin käskin katsoon kun on niin ihanan söpö. Muistuttaa hiukan meidän kohta 10 kk:n ikäistä pojua, mm yhtä "tuuhea tukka" :)

juu meidän muruhan se,pikku kaljupää :heart:

Vastavetona voisit lohkaista miehes siskolle, että yksilapsisen perheen ainokaisista tulee usein häiriintyneitä, kun ne ei koskaan totu jakamaan mitään toisten kanssa ja koska niitä koko ajan hyysätään ja palvotaan...

Yhteistyössä