Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Noh:Kieltämättä jos on lapsia useammalle kuin kahdelle miehelle niin naisesta tulee tietty mielikuva...
Alkuperäinen kirjoittaja minnis:yhdelle. piste. Ellei se eka oo kuollu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei kai se siitä ole kiinni.. Vaan miten itse jaksaa ja saa sovellettua esimerkiksi tapaamiset käytäntöön![]()
Ja monellekos naiselle miehen sitten sopii saada lapsia?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minni:Alkuperäinen kirjoittaja minnis:yhdelle. piste. Ellei se eka oo kuollu.
Peesi. Lapsi tarvitsee isän, yhden oikean kokoajan läsnä olevan isän. Ei pitäs tehdä lapsia jos epäilee ettei parisuhde kestä vauvan tuloa.
Alkuperäinen kirjoittaja minni:Alkuperäinen kirjoittaja minnis:yhdelle. piste. Ellei se eka oo kuollu.
Peesi. Lapsi tarvitsee isän, yhden oikean kokoajan läsnä olevan isän. Ei pitäs tehdä lapsia jos epäilee ettei parisuhde kestä vauvan tuloa.
Alkuperäinen kirjoittaja outoja:Alkuperäinen kirjoittaja minni:Alkuperäinen kirjoittaja minnis:yhdelle. piste. Ellei se eka oo kuollu.
ja jos ei epäile parisuhteen kestävyyttä mutta ero tulee silti, niin pitää jäädä yksilapsiseksi loppuiäkseen? eikä kukaan vanhempi voi olla koko ajan läsnä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja siirri:Alkuperäinen kirjoittaja Noh:Kieltämättä jos on lapsia useammalle kuin kahdelle miehelle niin naisesta tulee tietty mielikuva...
Kerrotko millainen mielikuva?
Alkuperäinen kirjoittaja lennia:No mun mielestä kahden kanssa voi hyvin olla lapset ilman että se herättää mitään kummastusta, mutta jos useamman on, alkaa väkisinkin miettiä, että jotain outoa tuossa tyypissä saattaapi olla. Ja näin sekä naisten että miesten kohdalla.
Alkuperäinen kirjoittaja siirri:Alkuperäinen kirjoittaja outoja:Alkuperäinen kirjoittaja minni:Alkuperäinen kirjoittaja minnis:yhdelle. piste. Ellei se eka oo kuollu.
ja jos ei epäile parisuhteen kestävyyttä mutta ero tulee silti, niin pitää jäädä yksilapsiseksi loppuiäkseen? eikä kukaan vanhempi voi olla koko ajan läsnä![]()
Niin ja vaikka jos mies pettää ja lähtee uuden matkaan, niin itse ei koskaan voi enää saada lapsia kenenkään muun kanssa... Ellei mies sitten jossain vaiheessa kuole..? Mielipiteitä todellakin on joka lähtöön ja lisää niitä haluaisin kuulla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja adora:Alkuperäinen kirjoittaja minni:Alkuperäinen kirjoittaja minnis:yhdelle. piste. Ellei se eka oo kuollu.
Joskus mietin minkälainen ihminen on tälläisen mielipiteen takana. Ei varmaan paljon ole tarvinnu elämässä kokea. Ollaan niin mustavalkoisia, voi kun elämä olisikin.
Alkuperäinen kirjoittaja Minni:Mulle on ainakin hirveän vaikea käsittää että miksi ja miten on mahdollista että pienen lapsen vanhemmat eroavat? Siis omalla kohdalla lottovoittokin olis todennäköisempi kuin ero.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja siirri:Alkuperäinen kirjoittaja outoja:Alkuperäinen kirjoittaja minni:Alkuperäinen kirjoittaja minnis:yhdelle. piste. Ellei se eka oo kuollu.
Niin ja vaikka jos mies pettää ja lähtee uuden matkaan, niin itse ei koskaan voi enää saada lapsia kenenkään muun kanssa... Ellei mies sitten jossain vaiheessa kuole..? Mielipiteitä todellakin on joka lähtöön ja lisää niitä haluaisin kuulla![]()
Mut minusta on edelleenki jotenki käsittämätöntä,et jos on vaikka kolmelle-neljälle miehlle lapsia. Niin aina on mies se tyhmä jne. Et piti potkia taas pihalle. Kokeillaampa taas uutta. Ja tehdään lapsikin vielä. Nykyään ei osata sitoutua ollenkaan ja jousteta missään asiassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Minni:Mulle on ainakin hirveän vaikea käsittää että miksi ja miten on mahdollista että pienen lapsen vanhemmat eroavat? Siis omalla kohdalla lottovoittokin olis todennäköisempi kuin ero.