1 lahja/lapsi itse ostamme. Lapset n. 4v ja n. 2v. Sukulaisilta tulee sitten muut.
Jouluna lahjamäärä on ollut n. 15 lahjaa/lapsi.
Jouluna lahjamäärä on ollut n. 15 lahjaa/lapsi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tulentyttö:lapsia kaksi 3 ja 1 vuotiaat ja me itse ollaan ostettu nyt 22 lahjaa per lapsi :ashamed:
(laskin ne kun eilen ne paketoin)
Joo, mun heikko kohta on lapset =)
Ja sit vielä sukulaisilta tulevat paketit, kaikilta 2-3 lahjaa per lapsi, et ihan riittävästi on![]()
Alkuperäinen kirjoittaja just:Alkuperäinen kirjoittaja Tulentyttö:lapsia kaksi 3 ja 1 vuotiaat ja me itse ollaan ostettu nyt 22 lahjaa per lapsi :ashamed:
(laskin ne kun eilen ne paketoin)
Joo, mun heikko kohta on lapset =)
Ja sit vielä sukulaisilta tulevat paketit, kaikilta 2-3 lahjaa per lapsi, et ihan riittävästi on![]()
siis yhteensä 44 lahjaa teiltähuh huh, lapsi oppii helposti hemmotelluksi. ja mitäs kaikkea tähän kuuluu. 1 vuotias ei paljon viel lahjojen perään ymmärrä. entäs sitten kun sattuukin niin että yhtenä jouluna ette pysty ostaa kuin yhden lahjan per lapsi, lapsi pettyy kun "joulupukki" ei ole muistanut heitä isolla määrällä paketteja. sääliksi käy..