Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:
Alkuperäinen kirjoittaja dddd:
Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:
Alkuperäinen kirjoittaja dddd:
Mieti siltä kantilta, miksi olet tällaisten kanssa tekemisissä?
Miksi olet tutustunut juuri tällaisiin?
Mikset voi lähteä näistä epäterveen kuuloisista suhteista pois?
Osaatko asettaa rajoja- sanoa vastaan jne.?
Eli, kyllähän heitä jokin vaivaa. Mutta on myös hyvä miettiä, miksi on itse tietynlaisten ihmisten seurassa...
He ovat aiemmin olleet ihan hyvätapaisia. Ja muutenkin ihan mukavia. Nyt on iskenyt joku ihme villitys länkyttää mulle tuollaisia, vaikka mun kouluni on hyvänen aika jo loppusuoralla (tämä lukio siis)

...
Outoa.
Eli aiemmin ei ollut tällaista?
Kuinka moni sinua kohtelee tuolla tavoin kuin kuvasit?
Tosi moni :/ Ja tämä on tosiaan ihan uusi juttu... Johtuu ehkä siitä, että tuo pienimmäinen on vasta 6kk (ei oikeasti ihan vielä sitäkään). Sen jälkeen tämä alkoi. Isä hoitaa vauvaa kotona, minä olen koulussa. Ehkä se sitten suivaannuttaa jotkut niin äärimmilleen... En tiedä.
Onneksi niitä kannustajiakin on silti olemassa!
Inhottavaa, kenenkään ei mun mielestä tarvitsisi joutua kuuntelemaan tollasta latistusta, enkä ymmärrä miten jotkut kehtaa lytätä noin.
Mulla on ihan samoja kokemuksia =/ Siis ihmiset joita pidin ystävänä niin... kyllä tuli mun elämänvalinnoista hirveää latistusta.
Otin etäisyyttä sitten heihin.
Ja just tuo, että jos heitä suivaannuttaa niin purkais jonnekin muualle sen kun suhun. Sä teet sun ratkaisusi ja jos ei heille kelpaa niin voivat mennä itseensä (tuskin menevät)...
On se kyllä outoa, ihmisten käytös, toisinaan.
Tsemppiä sulle ja toivotaan, että tuo loppuis!!